Субота,
03 грудня 2016

Наші спільноти

METRO-акселератор - спільний проект компаній METRO та Techstars - вдруге відкриває прийом заявок

METRO шукає міжнародні стартапи, які промотують цифрові рішення для ресторанів, готелів та кафе

Десять команд, що пройдуть відбір, отримають 120 000 євро інвестицій та можливість поспілкуватися особисто з експертами METRO та Techstars 

Учасники долучаться до програми найбільшого у світі акселератора цифрових рішень у галузі харчових технологій та гостинності, що розпочнеться у вересні в Берліні

Заявки на участь в METRO-Акселераторі приймаються до 20 червня 2016 року через веб-сайт www.metroaccelerator.com.

Берлін, 12 квітня 2016 – METRO-Акселератор на платформі Techstars розпочинає процес прийому заявок на другу програму для стартапів, чиї цифрові сервіси та компанії можуть мати вплив на комерційний успіх у ресторанному та готельному бізнесі, а також кейтерингу.

«Успіх першого раунду програми за участі 11 міжнародних стартапів переконав нас, що необхідно виходити на новий рівень та шукати більше цифрових проектів для наших клієнтів у ресторанному та готельному бізнесі. Я впевнений, що цифрові бізнес-моделі та послуги відіграватимуть ще більшу роль в успіхах наших клієнтів у майбутньому», – говорить Олаф Кох, Голова Ради директорів METRO AG. «Все більше власників бізнесів звертаються до нас з новими ідеями у сфері digital. Продовжуючи програму METRO-Акселератор, ми прагнемо створити для них можливості швидко та ефективно тестувати свої проекти за участі наших міжнародних експертів у сфері оптової торгівлі та харчових технологій, і розвивати їх у різних країнах. Ми пропонуємо доступ до дуже широкої бази клієнтів та списку контактів у сфері гостинності, які практично неможливо знайти будь-де».

3 12 квітня по 20 червня 2016 року команди стартапів з усіх країн світу, що зацікавились цією ініціативою, можуть подати заявки на участь у програмі на сайті www.metroaccelerator.com. Їх команди повинні заповнити анкету і можуть завантажити відео за бажанням. Весь процес оформлення заявки здійснюється англійською мовою. Експертне журі інвесторів та менторів проаналізує заявки та обере десять потенційно найкращих стартапів.

Власне програма розпочнеться у Берліні 12 вересня. Через три місяці роботи з більш ніж сотнею менторів, команди проведуть презентації своїх стартапів для інвесторів, лідерів галузей та громадськості під час так-званого «Демо-Дня» у грудні 2016 р.

Проект має на меті пошук інноваційних бізнесів, які можуть створити додаткову цінність для готелів, ресторанів та кафе. Це можуть бути як рішення для окремих напрямків бізнесу – мультиканальні нові додатки для підвищення лояльності клієнтів та покращення бізнес-процесів, так і нові цифрові продукти та спеціальні сервіси.

До участі запрошуються стартапи на будь-якому етапі організаційної зрілості та з усіх країн світу, при цьому ні юридична структура, ні вік членів команди стартапів не має значення. Важливо, щоб команда була готова до участі у трьохмісячній програмі в Берліні, починаючи з середини вересня. Мова програми – англійська.

Як стратегічний партнер, Techstars продовжить опікуватись розвитком стартапів у програмі METRO-Акселератор протягом наступних трьох років.

«Ми раді продовжувати роботу у цьому багатообіцяючому сегменті разом з METRO», говорить Йенс Лапінськи, Директор проекту METRO Акселератор з боку Techstars. «Як одна з найвідоміших екосистем для стартапів у світі, Techstars пропонує ефективну міжнародну програму і доступ до спільноти більш, ніж 3000 менторів, інвесторів і досвідчених стартаперів. Ви залишаєтесь членом мережі Techstars назавжди, не тільки на період проведення програми. На сьогоднішній день ми інвестували у більш ніж 1000 компаній».

Більше інформації можна знайти на сайті www.metroaccelerator.com і в Twitter, @MetroAccel.

METRO GROUP є однією з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії досяг 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 29 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників. Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідера ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de

Techstars – це глобальна екосистема, яка створює можливості для підприємців, котрі розробляють нові технології, незалежно від місця їхнього проживання. За допомогою десятків програм-акселераторів за участі менторів, та тисяч стартап-програм в усьому світі, Techstars підтримує найбільш інновативних підприємців на всіх етапах розвитку, від ідеї до IPO. Techstars об’єднує десятки тисяч лідерів спільнот, засновників, менторів, інвесторів та корпоративних партнерів, дозволяючи підприємцям пришвидшити інновації і Зробити Більше і Швидше (ТМ).

www.techstars.com

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами у найбільших містах України. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.). «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Разное

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку