Четвер,
08 грудня 2016

Наші спільноти

METRO розширює співпрацю з українськими виробниками одягу

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» продовжує розвивати формат «Шафа by…» і розширює співпрацю з провідними українськими виробниками одягу. Починаючи з 4 травня в усіх торговельних центрах METRO будуть представлені нові літні колекції одягу «Шафа by А.Tan», «Шафа by Edelvika» та «Freedom by Arber». 

REUTERS
REUTERS

Відомий український дизайнер Андре Тан створює спеціально для «Шафи» вже другу колекцію жіночого одягу. Після успіху весняної колекції, дизайнер підготував 14 моделей літнього одягу спеціально для клієнток METRO. Серед них – базові футболки, туніки, штани, а також витончені довгі сукні, які є візитівкою бренду «A.Tan».

«Не секрет, що відомі європейські дизайнери часто створююmь авторські колекції для великих торговельних мереж. Це вже стало своєрідною модною тенденцією, яку ми з радістю запроваджуємо в Україні у нашому спільному проекті з METRO», - коментує Андре Тан.

Компанія «Едельвіка», виробник жіночого одягу з етнічними українськими мотивами, теж представляє свою другу колекцію в METRO. В ній ідеально поєднуються натуральні тканини, зручні моделі, яскраві вишивки та оригінальне оздоблення.  

«Едельвіка» є учасником спеціального проекту українського тижня моди «Витоки». Головною особливістю виробника є вміння зберігати надбання попередніх поколінь та водночас адаптуватись до вимог сучасних красунь.

З турботою про своїх клієнтів-чоловіків, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочала співпрацю з відомим виробником чоловічого одягу «Arber». 4 травня у відділі «ШАФА» буде представлена колекція чоловічого одягу під торгівельною маркою «Freedom by Arber». Колекція складається з поло, джемперів, піджаків, шортів та кросівок у повсякденному стилі, які можна легко поєднувати між собою.  

«Ми пишаємось тим, що співпрацюємо з найкращими виробниками одягу в Україні і разом з ними пропонуємо нашим клієнтам унікальні речі. «Шафа» - це інноваційний формат для торговельних компаній в Україні, це платформа, яка робить моду доступнішою, а процес покупок – ще більш захоплюючим», - коментує Юлія Пилипенко, директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».   

Нагадаємо, що у листопаді 2015 року в усіх торговельних центрах METRO завершилося впровадження інноваційного проекту «магазин в магазині». В усіх магазинах METRO функціонують концептуальні відділи одягу «Шафа».

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами: 23 торговельними центрами «METRO» у найбільших містах України – Києві, Вінниці, Житомирі, Полтаві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Кривому Розі, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Миколаєві, та трьома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кіровограді, Тернополі та Луцьку. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.).

www.metro.ua

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP, однієї з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії становив 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 29 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників.

Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідерів ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Разное

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку