Субота,
10 грудня 2016

Наші спільноти

Міжнародний бренд Lipton святкує своє 125-річчя

Висока якість підтверджена багаторічною історією – це чай Lipton, який протягом 125 років дарує своїм прихильникам бездоганний смак. За ці роки бренд Lipton створив свою унікальну історію. Дотримуючись філософії свого засновника сера Томаса Ліптона: від листочка на чайній плантації – до чаю у вашій чашці.

Чайні експерти ТМ Lipton гарантують якість своє продукції, постійно працює над розширенням асортименту, впроваджує нові технологічні розробки та прискіпливо ставиться  до відбору чайного листа для подальшої обробки та використання при створенні чайних блендів.

Власні чайні плантації в Кенії, висококваліфікований персонал, контроль на всіх ланках виробництва: від збору чайного листа до процесу фасування та транспортування  – все це зберігає незмінним всесвітньо відомий смак чаю ТМ Lipton.

 - При виготовленні нашого чаю ми використовуємо тільки високоякісну сировину. Unilever- єдина компанія в світі, що має власні чайні плантації в Кенії. Такий підхід дає нам можливість не тільки утримувати лідерські позиції, але і розвивати ринок чаю в цілому, – коментує успіх компанії Василь Бовділов, Генеральний директор компанії Unilever Україна. - Ми вдячні нашим споживачам, які люблять і п'ють Lipton кожен день, ми прагнемо відповідати їх  очікуванням, намагаємося радувати їх новими чайними смаками. Ми любимо чай, який створюємо для вас.

Окрему увагу, компанія приділяє асортименту чаю Lipton.

 - Ми, як міжнародна компанія – виробник чаю, прагнемо бути постійно цікавими для наших споживачів, тому значну увагу приділяємо розробці та запуску нових чайних смаків. Для розширення карти смаків Lipton створена команда провідних міжнародних чайних експертів в міжнародному центрі розробок чаю Unilever у Великобританії в місті Шарнбрук. Жоден інший виробник чаю не має такої бази знань про чай і не володіє подібними ресурсами для розробок та інновацій, – констатує факти Олена Шворяк, старший бренд-менеджер категорії «Чай» компанії UnileverУкраїна.

Окрім принципів  високих стандартів виробництва, компанія Unilever, як єдиний постачальник ТМ Lipton в Україні, піклується про обізнаність своїх споживачів. Саме з цією метою компанія запропонувала поринути у МАГІЮ ЧАЮ, запросивши в Україну міжнародного чайного гуру Сайєда Ірфана Ахмеда– менеджера чайної експертизи компанії Unilever країн Північної Африки, Близького Сходу, Турції, Росії, України, Білорусії, який протягом 30 хвилин провів чайну екскурсію по всьому світі. 

На дегустації пан Ірфан розповів про особливості виробництва, купажу та обробки чайного листа, який, долаючи довгий технологічний шлях, потрапляє до Вашої  чашки. В рамках дегустації пан Ірфан розповів про те, що секрет смаку чаю Lipton – це багатство природи, майстерність людини і величезний досвід чайних експертів. Для якості та смаку чаю дуже важливим є географічний регіон,в якому його вирощують, а чайні листочки обов’язково треба збирати тільки вручну.

Окрім того чай дуже легко зіпсувати неправильною технологією заварювання, тоді чай може втратити свої смакові та корисні властивості: зелений, ніжний білий чай заварюється 5 хвилин, а чорний необхідно заварювати  3 хвилини.

Наразі чай Lipton представлений у 150 країнах світу, а асортимент продукції дозволить знайти свій улюблений смак для найприскіпливішого чайного гурмана.

Бажаємо Вам смачного чаювання разом з Lipton!

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Разное

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку