Неділя,
04 грудня 2016

Наші спільноти

"Фокстрот" та Приват24 оцифрували картки лояльності "ФОКС клубу"

Торгова мережа «Фокстрот» першою з компаній сектора торгівлі електронікою повністю інтегрувала свою програму лояльності з електронним банком Приват24. Тепер карта лояльності «ФОКС клуб» автоматично відображається в додатку Приват24, а скоро й  оформити карту можна буде прямо в смартфоні - без відвідування магазину

«Фокстрот» і ПриватБанк запропонували своїм клієнтам нову послугу - цифрову карту лояльності "ФОКС клуб". Як повідомили в компанії, для всіх діючих учасників програми лояльності картки будуть переведені в цифровий формат автоматично і за номером мобільного телефону "підтягнуться" в особистий кабінет користувача додатку Приват24. Цифрова карта дозволить покупцям мережі економити час і зусилля для отримання інформації про стан бонусних пропозицій .

"Тепер всі власники карт лояльності «Фокстроту» бачать на екрані свого смартфона реальну суму накопичених бонусів, з урахуванням цієї інформації можуть ефективніше планувати покупку й оперативніше перетворювати бонуси в реальні знижки на касі, - розповідає начальник служби управління взаємовідносинами з покупцями (CRM) мережі «Фокстрот» Євген Кречетович. - Програма в рази підвищує ефективність комунікації з покупцем і зміцнює лояльність і до продавця, і до банку".

Як відзначають в торговій мережі «Фокстрот», сьогодні вже більше 130 тис учасників "ФОКС клубу" оцифрували свої картки в Приват24 і це найбільш вагомий показник серед усіх мереж електроніки України. У компанії відзначають, що в найближчому майбутньому планують створення карти "ФОКС клуб" в Приват24, коли стати членом «ФОКС клубу» в форматі он-лайн  можна буде швидко і без зусиль.

«Цифрові картки «Фокстроту» в Приват24 дають унікальну можливість ділитися своїми бонусами з членами сім'ї, друзями і збирати бонуси разом», - говорить заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. - Люди люблять знижки і бонуси, але не дуже люблять носити купу бонусних карт, і ми допомагаємо ритейлу ще більше любити споживачів, причому взаємно».

На сьогоднішній день користувачі мобільного банку Приват24 зберігають більше мільйона дисконтних карт українських торгових мереж. Приват24 є абсолютним лідером серед банківських платіжних додатків на території України і пострадянського простору - на 1 жовтня його встановили понад 5,5 млн користувачів смартфонів. Ще понад 6 мільйонів людей користуються веб-версією електронного банку.

ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року). Станом на вересень 2016 року в Україні налічується 162 супермаркету ТМ «Фокстрот. Техніка для дому". Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м.

На жовтень 2016 року кількість учасників «ФОКС клубу» становить 5,5 млн осіб.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Разное

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку