Вівторок,
06 грудня 2016

Наші спільноти

Публічна дискусія на тему "Нова транзитна стратегія: перспективи та ризики для України"

Публічна дискусія на тему «Нова транзитна стратегія: перспективи та ризики для України» 25 жовтня 2016 року, 16:00-18:00 м. Київ, у приміщенні готелю «Radisson Blu».

Публічна дискусія  «Нова транзитна стратегія: перспективи та ризики для України»  відбулась за участю народних депутатів, представників торгівельно-промислової палати України, очільників державних транспортних підприємств «Укрзалізниці» та аеропорту «Бориспіль», фахівців транспортної галузі та політичних експертів.

Організаторами події виступили консалтингова компанія SIC Group, Українська Асоціація Професіоналів у сфері GR та Лобістів.

Підчас дискусії були обговорені  актуальні вимоги перед функціонуванням транспортної галузі. Зокрема, учасники дискусії зосередились на питаннях, що стосуються  по-перше, пошуку векторів ефективної транспортної стратегії; по-друге, уможливлення створення на ринку сприятливих умов для транснаціональних гравців, зокрема інвесторів, тим самим аби гарантувати ефективне відновлення транспортних можливостей України; по-третє, покращення координації  взаємодії між органами управління транспортної галузі, підприємствами та об’єднаннями експертів; по-четверте, оцінки реальних можливостей поточної привабливості транспортної інфраструктури та перспектив для державно-приватного партнерства.

Спікерами  панельних дискусії виступили: міністр інфраструктури України (з 2016 р.)  - Володимир Омелян; в. о. генерального директора ДП «МА «Бориспіль» - Євген Дихне; народний депутат України, голова Комітету з питань транспорту ВРУ - Ярослав Дубневич; голова ТППУ - Генадій Чижиков; голова правління ПАТ «Укрзалізниця» - Войцех Балчун.

Модераторкою панельних дискусій виступила - Катерина Одарченко – партнер компанії SIC Group, Політтехнолог, партнер компанії «SIC Group Україна. Member of International association of political consultants (IAPC). Президент Institute for democracy and development “PolitA”.

Гості та експерти заходу поділилися своїми досягненнями у реформуванні очолюваних підприємств, і розповіли про торгово-економічні перспективи України у стратегічному плануванні між азійськими та європейськими гравцями ринку. Україна має природні географічні переваги для транзитної торгівлі, і задля отримання зиску з цього та збереження національного виробника, Україні необхідно вже зараз модернізувати і розвивати транспортну сферу. Зокрема – автомобільні і залізничні шляхи, річкове сполучення Дніпром і Бугом, розвивати аеропорти.

На думку, в.о. директора аеропорту «Бориспіль» Євгенія Дихне, без стратегії самим транспортникам важко зрозуміти, яким чином держава збирається розвивати транспортну систему України. Він переконує, що треба не зволікати із новою транспортною стратегією України, бо маючи вельми перспективне географічне положення, держава втрачає можливості виходу на раніше закриті для неї транспортні напрямки.

Наприкінці дискусії, спікери панельних дискусій відмітили, що  в даний час, для ефективного та збалансованого функціонування транспортної галузі потрібна повноцінна стратегія розвитку галузі. Стратегія, яка б, з одного боку, не була орієнтована на підтримку певних видів транспорту, але з іншого боку, забезпечувала можливість  появи  конкурентних пропозицій для ринку, українськими транспортними кампаніями.  

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Разное

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку