Неділя,
11 грудня 2016

Наші спільноти

"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" запускає незалежну службу доставки товарів для HoReCa-клієнтів в рамках нової довгострокової бізнес-стратегії

METRO Cash & Carry продовжує інвестувати в розвиток свого бізнесу в Україні, визначивши ключові ініціативи і проекти, які будуть реалізовані в рамках нового стратегічного плану розвитку 2016-2020, спрямованого на зміцнення позицій компанії на ринку.

Відповідно до стратегічного плану розвитку, головною метою «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є цінове лідерство у сегменті сучасної торгівлі, якого компанія досягне завдяки створенню клубу оптової торгівлі  для своїх клієнтів, розвитку напряму незалежної служби доставки товарів для HoReCa та впровадженню електронної комерції.

Мартін Шумахер, Генеральний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»: «Ми віримо в Україну та підтримуємо позитивні зміни, що є результатом процесу реформ у державі. Ми прагнемо підтримати створення нової і сильної України і хочемо, щоб наші дії стали прикладом для інших. Світ швидко змінюється і нам потрібно адаптувати наш бізнес до професійних потреб наших клієнтів, саме тому «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розробила чіткий стратегічний план на найближчі 5 років. В рамках нової бізнес-стратегії ми пропонуємо кращу якість обслуговування і підтримку наших клієнтів - представників місцевого бізнесу, які є основною рушійною силою для економічного розвитку країни».

Особливе увагу в новій бізнес-стратегії компанія приділяє розвитку HoReCa-сегменту в Україні. «Ми хочемо підкреслити нашу позицію лідера у підтримці незалежного українського бізнесу. Ми не збираємося зупинятися на досягнутому і будемо продовжувати інвестувати у розвиток наших професійних клієнтів. Саме тому, зараз ми зосереджуємо увагу на наданні фахових і кваліфікованих послуг для клієнтів HoReCa-сегменту», – говорить Галина Джандан, Директор незалежної служби доставки товарів для HoReCa клієнтів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

З цією метою, компанія зробила вагомий стратегічний крок – виокремила службу доставки товарів для HoReCa-клієнтів у незалежний бізнес-підрозділ під новим брендом «HoReCa Direct», із системою  власних закупівель,  окремою політикою ціноутворення, маркетингу, незалежним ланцюгом постачань та асортиментом. Нова служба доставки товарів «HoReCa Direct» працюватиме на базі існуючих METRO-хабів (центрів доставки) у 5 великих містах України з найбільшим потенціалом для розвитку сфери HoReCa – Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро, а також сезонно буде представлена в Івано-Франківську. Асортимент служби доставки товарів для HoReCa-клієнтів, який налічує до 4500 товарів, розроблений спеціально для задоволення усіх професійних потреб даного бізнес-сегменту.

Штат підрозділу «HoReCa Direct» складатиметься із професіоналів своєї справи: починаючи з операторів приймання замовлень, і закінчуючи водіями, які забезпечуватимуть своєчасну доставку замовлень з дотриманням високих стандартів якості на всіх етапах поставки.

Ще однією помітною ініціативою в рамках бізнес-стратегії компанії є перегляд цін на асортимент товарів у торговельних центрах METRO під гаслом «Ламаємо ціни». Компанія поступово переглядає асортимент товарів по категоріях, оптимізуючи його та встановлюючи конкурентоспроможні ціни, що діють на постійній основі. Розпочавши з «ламання» цін на макаронні вироби влітку цього року, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вже успішно реалізувала аналогічний підхід для категорій паперових виробів, м'яса, олії і чаю, та планує продовжувати цю практику протягом найближчих декількох років.

Стратегічно важливим для компанії залишається проект «Фермове», започаткований у травні 2016 року і спрямований на підтримку сталого розвитку місцевих фермерських господарств в Україні на всіх етапах їх роботи. Спільно з партнерами, компанія надає комплексну підтримку виробникам сільськогосподарської продукції, забезпечуючи їм місця на полицях у своїй мережі. Наразі у проекті «Фермове» бере участь понад 30 фермерських господарств з різних областей України. У майбутньому планується, що проект «Фермове» може стати платформою для реалізації фруктів та овочів українського виробництва в країнах Європейського Союзу.

Також «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розглядає можливість інвестувати в локальне виробництво м'яса, зокрема, у форматі вертикальної інтеграції шляхом придбання місцевих компаній, які виготовлятимуть м'ясо і молочні продукти виключно для METRO. «Це дозволить нашій компанії контролювати якість товарів на всіх етапах виробництва і забезпечувати найкращі ціни на ці категорії товарів для наших клієнтів. Окрім того, на початку листопада наша компанія запускає власну лінію пакування гречки, рису та цукру. Цей проект, з виробничою потужністю 1900 тонн в місяць, дозволить нам забезпечити вигідні роздрібні ціни для наших клієнтів на вказані категорії товарів», – коментує Адріан Арічу, Комерційний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

В рамках нової бізнес-стратегії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» продовжує адаптувати формат своїх магазинів під потреби покупців.  «Ми прагнемо створити кращий досвід покупок для наших клієнтів та покращити продуктивність торговельних центрів. І ми впевнені, що наші покупці оцінять масштабну роботу, яку ми провели для них у двох пілотних ТЦ в Києві та Полтаві: спростили навігацію, покращили планування та презентацію товарів у торговельних центрах і запропонували додаткові послуги від наших партнерів та багато інших можливостей, що запроваджуються у наших торговельних центрах з використанням міжнародного досвіду та найкращих практик на ринку», – говорить Юлія Пилипенко, Директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Слід зазначити, що, незважаючи на складні будівельні роботи, які поводилися у торговельних центрах в рамках реконструювання протягом декількох місяців, магазини весь час залишалися відкритими для клієнтів. Запуск оновлених ТЦ у Києві (Петрівка) і Полтаві заплановано на 5 листопада 2016 року. У найближчому майбутньому компанія планує оновити усі торговельні центри METRO в Україні за новою концепцією.

ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»                     

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» була заснована у 2003 році. Компанія представлена 26 торговельними центрами: 23 торговельними центрами «METRO» у найбільших містах України – Києві, Вінниці, Житомирі, Полтаві, Львові, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях, Кривому Розі, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Миколаєві, та трьома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Кіровограді, Тернополі та Луцьку. На сьогоднішній день компанія об’єднує близько 3500 співробітників.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Обсяг інвестицій компанії за період з 2003 по 2016 рік перевищує 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії у 2014/2015 фінансовому році склав більше 425 млн. євро (вересень 2014 – жовтень 2015р.).

www.metro.ua

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP, однієї з провідних міжнародних торговельних компаній. У фінансовому році 2014/15 обсяг продажів компанії становив 59 мільярдів євро. Компанія представлена у більш ніж 2 000 міст у 25 країнах світу, та об’єднує більш ніж 220 000 співробітників.

Досягнення METRO GROUP базуються на незалежній діяльності сильних брендів: METRO/MAKRO Cash and Carry, міжнародного лідера у оптовій торгівлі у форматі самообслуговування; Media Markt та Saturn, лідерів ринку роздрібних продажів побутової електроніки у Європі; та гіпермаркетів Real.

www.metrogroup.de

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Разное

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку