Вівторок,
06 грудня 2016

Наші спільноти

МЗС РФ спробував пояснити поштову помилку, звинувативши японську газету у привласненні "чужого листа"

Представниця МЗС РФ Марія Захарова спробувала пояснити конфуз з рекомендаційним листом не давати інтерв'ю японській газеті, яке потрапило в редакцію самої газети.

мид россия / http://cont.ws/
За її словами, це "лист не належало газеті" / cont.ws

"До нас регулярно звертаються або журналісти, або громадські організації з проханням висловити думку щодо якихось іноземних ЗМІ, які акредитовані в Москві... До нас близько місяця тому було звернення щодо можливості співпраці з газетою "Санкей сімбун". Ми проаналізували матеріали цієї газети за останні кілька місяців і дали свій висновок, який формулювався таким чином: оскільки більшість матеріалів носить відверто ангажований і критичний характер (в контексті спотворення фактів), а іноді навіть агресивні матеріали у них публікуються, то, ми вважаємо недоцільною взаємодією з цією газетою", - цитує Захарову Дождь.

За її словами, це "лист не належав газеті, це не лист, який призначався їм. Це чужий лист. Вони вирішили можливим собі привласнити його...".

В Росії почали палити "чужі російській ідеології" книги Фонду Сороса

Представниця МЗС РФ також вважає, що, "оприлюднивши цей лист, газета зробила антипіар по відношенню до себе".

Як повідомляв УНІАН, МЗС РФ помилково відправило рекомендацію не давати інтерв'ю японській газеті "Санкей" в редакцію самої газети.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Курйози

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку