Пасажири акціонерної компанії "Укрзалізниця" (УЗ) в 2020 році придбали 12,9 млн квитків (66% від загальної кількості проданих проїзних документів) через інтернет.
Про це повідомила прес-служба компанії.
Читайте також"Укрзалізниця" хоче охороняти поїзди за допомогою квадрокоптерів
Всього минулого року "Укрзалізниця" реалізувала понад 19 млн квитків, з яких 3 млн проїзних документів були повернуті пасажирами.
«На цей показник вплинули карантин в березні-травні 2020 року і подальше введення "червоних зон" з червня 2020 року і, як наслідок, скасування залізничного сполучення», - сказано в повідомленні.
Що цьому передувало
12 січня "Укрзалізниця" у партнерстві з компаніями Visa і Middleware Inc. запустила чат-бот в месенджерах Viber і Telegram з функцією продажу квитків.
"Укрзалізниця" за підсумками 2020 року перевезла в пасажирських поїздах далекого прямування понад 16 млн пасажирів.
Найпопулярнішим став маршрут Київ-Харків-Київ, на якому було перевезено 712,7 тис. пасажирів.
Другим за популярністю став маршрут Київ-Львів-Київ (652,8 тис.пасажирів), третім - Київ - Дніпро - Київ (561,8 тис.).
"Укрзалізниця»
"Укрзалізниця" - акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень Українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.