Неділя,
04 грудня 2016

Наші спільноти

Польський міністр заявив про "розпад" літака з Качинським ще в повітрі, розслідування відновлять

Міністр оборони Польщі Антоні Мацєревич заявив, що літак Ту-154М, що перевозив президента Леха Качинського та інших польських чиновників і впав у квітні 2010 року під російським Смоленськом, почав руйнуватися ще в повітрі, до зіткнення з землею.

00т / wikipedia.org
Мацєревич заявив про "розпад" літака з Качиньським ще до зіткнення з землею / wikipedia.org

Про це він заявив у четвер, повідомляє Gazeta Wyborcza.

За його словами, у польської Комісії з розслідування авіаційних подій є повні дані про роботу пристроїв та параметри польоту за весь його час від старту до "розпаду літака в повітрі (на висоті) приблизно 15-18 метрів над землею".

Мацєревич заявив, що виходячи з матеріалів, зібраних комісією, "потрібно однозначно заявити, що були приховані основні факти і основна інформація, які корінним чином змінюють погляд на події".

Міністр зазначив, що новостворена в рамках Комісії з розслідування авіаційних подій підкомісія з розслідування катастрофи Ту-154 "на підставі нових обставин, що відкрилися, вивчить знову всю Смоленську трагедію, починаючи з тих подій, які розслідувані досі не були - пов'язаних з ремонтом літака, і закінчуючи розслідуванням дій, які були спрямовані на те, щоб зробити неможливим відкриття істини".

Польща готова подати позов проти Росії до ЄСПЛ через розслідування катастрофи літака Качинського

Як передає BBC, комісію, яка візьметься заново розслідувати катастрофу Ту-154, очолив авіаконструктор, а також радник Міжнародної організації цивільної авіації та міністерства оборони США Вацлав Берчиньський, до неї увійшли кілька десятків експертів - як польських, так і з інших країн.

Нагадаємо, літак Ту-154М, на якому летіли президент Польщі Лех Качиньський, його дружина, представники вищого командування і політичних партій, розбився 10 квітня 2010 року під Смоленськом. В результаті загинули 96 осіб.

У січні 2011 року Міжнародний авіаційний комітет оприлюднив остаточний звіт про розслідування авіакатастрофи. Комітет дійшов висновку, що всі системи літака до зіткнення із землею працювали нормально, а основна відповідальність за трагедію лежить на пілотах, які відмовилися піти на запасний аеродром, незважаючи на несприятливі погодні умови. При цьому експерти дійшли висновку, що пілоти діяли під тиском з боку польських чиновників на борту.

Польща опублікувала свої варіанти стенограм останніх хвилин літака Качинського

Польська сторона не погодилася з цим висновком і в серпні 2011 року відновила розслідування катастрофи. 27 березня 2015 року польська прокуратура звинуватила в трагедії смоленських диспетчерів. Слідчий комітет РФ ці звинувачення відкинув.

У той же час після перемоги на парламентських виборах у листопаді 2015 року партії Качиньського "Право і справедливість" (нині очолюваної його братом Ярославом) були озвучені плани щодо проведення нового розслідування цієї катастрофи.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів

Новини політики

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку