Вийшов перший номер національного тижневика новин «Фокус»

02.10.2006 | 17:39

30 вересня вийшов друком перший номер національного тижневика новин «Фокус».

News magazine «Фокус» - новий проект групи компаній «Український Медіа Холдинг».

У коментарі УНІАН президент групи компаній «Український Медіа Холдинг» Борис ЛОЖКІН повідомив, що «Фокус» - журнал про найважливіші події, що сталися в Україні і світі впродовж тижня. Мета проекту – дати зайнятій людині змогу сфокусуватися на найважливішому, дізнатися думку компетентних експертів, одержати розумний прогноз на майбутнє. «УМХ» позиціонує Тижневик «Фокус» як класичний news magazine – добре ілюстрований, емоційний, глибокий журнал, якому можна вірити і який цікаво читати. «Тижневик «Фокус» стане зразком нової незалежної журналістики, кращих ідей, якісної фотографії і висококласного дизайну», - впевнений Б.ЛОЖКІН.

Головний редактор журналу – відомий український журналіст Вахтанг КІПІАНІ - упевнений, що тижневик «Фокус» стане виданням, яке поєднує всі сучасні світові тенденції. «Ми писатимемо про все, що цікавить найширше коло читачів – від єзуїтства політиків до історичних портретів і культурних провокацій. Ми звертатимемо увагу на найважливіші факти, знаходитимемо найцікавіших співрозмовників. Як сказано в нашому рекламному слогані: всі деталі мають значення, сфокусуйтеся», - відзначив В.КІПІАНІ.

У всьому світі news magazine є найпопулярнішою нішею періодичної преси. У цьому сегменті працюють такі гіганти як Newsweek (США), Spiegel (Німеччина), Economist (Великобританія) і багато інших. У Україні сегмент не заповнений. «Український Медіа Холдинг» упевнений, що український читач з цікавістю сприйме якісний тижневик новин, і «Фокус» матиме попит.

Тижневик «Фокус» - загальнонаціональний журнал, який виходитиме в 40 містах України. Цільова аудиторія проекту – забезпечені жителі мегаполісів 25-45 років. Тираж першого числа тижневика – 45 тисяч примірників. Журнал виходить щосуботи на 84 повноколірних глянсових шпальтах.

Група компаній «Український Медіа Холдинг» - міжнародна, мультимедійна компанія, лідер ринку преси України. У складі холдингу - 77 медіа-проектів із сегментів преси, радіо і new-media. Сукупний тираж друкованих видань «УМХ» в 2006 році становив 200 мільйонів примірників.

Влітку цього року група компаній заявила про стратегічний намір розширити присутність у часописній ніші і запустити 7 нових проектів до кінця року: у серпні вийшов журнал «Здоровье», 28 вересня запустився «Деньги.ua», 30 вересня вийшов news magazine «Тижневик Фокус», решта проектів по черзі виходитимуть впродовж трьох місяців. За три роки «УМХ» інвестує 11 мільйонів доларів у розвиток нових проектів, відзначили в холдингу.

 

З повнішою інформаційною картиною дня можна ознайомитися, передплативши стрічки новин агентства УНІАН Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
У зв'язку з почастішанням провокацій і розпалюванням міжнаціональної ворожнечі в коментарях, ми прийняли рішення тимчасово відключити можливість коментування матеріалів на сайті.
Всі новини Дивитися всі »