Понеділок,
05 грудня 2016

Наші спільноти

На Нептуні виявили нову темну пляму

Нові знімки Нептуна, отримані 16 травня 2016 за допомогою телескопа "Хаббл", підтвердили, що в атмосфері планети є темна пляма циклону.

hubblesite.org
На Нептуні виявили нову темну пляму циклону / hubblesite.org

Подібні явища були помічені у 1989 і 1994 роках, але ця пляма - перша, знайдена в 21 столітті, йдеться на офіційному сайті телескопа.

Повідомляється, що міжнародна група астрономів повідомила про відкриття 17 травня в Центральному Бюро астрономічних телеграм.

Астрономи виявили наймолодшу екзопланету

У липні 2015 року на Непутні вже були помічені подібні хмари. Вчені припускають, що вони можуть бути супутниками темного вихору, що утворився на планеті.

Астрономи сподіваються зрозуміти, як подібні хмари з'являються, що контролює їхній рух, як відбувається їхня взаємодія з навколишнім середовищем, і як вони розсіюються.

Як повідомляє N+1, вихор розташовується на 46 градусах південної широти і тягнеться щонайменше на 14 градусів дуги. Це відповідає діаметру об'єкта трохи більше чотирьох тисяч кілометрів - у три рази менше, ніж діаметр Землі.

Нагадаємо, за допомогою марсохода Curiosity на поверхні Марса знайшли найпоширеніший на Землі мінерал тридимит.