Середа,
07 грудня 2016

Наші спільноти

Вчені розповіли про стан похоронного Ложа Христа

Вчені в ході вивчення похоронного Ложа Христа в храмі Гробу Господнього в Єрусалимі встановили, що камінь, на якому, згідно Святого Письма, покоїлося тіло Христа, залишився в цілості з моменту його встановлення.

скріншот відео / nationalgeographic.com
Дослідники підтвердили наявність оригінальної вапнякової печери, в якій був похований Христос / скріншот відео / nationalgeographic.com

Про це повідомляє РБК з посиланням на журнал National Geographic.

Ложе Христа було накрите мармуровою плитою в 1555 році. 26 жовтня, вчені Національного технічного університету Афін зняли її і почали розкопки. Спочатку їм був доступний тільки первинний шар каменю, однак після 60 годин роботи вони виявили іншу мармурову плиту з хрестом, який був вирізаний на її поверхні. Під нею і перебувала оригінальна вапнякова плита, на якій за переказами, покоїлося тіло Христа. 28 жовтня після виконання всіх робіт, гробниця знову була накрита мармуровою плитою.

Ізраїльський геолог стверджує, що знайшов місце поховання Ісуса з Назарету та його сім'ї

«Я повністю вражений. Мої коліна трохи тремтять, тому що я цього не очікував», — заявив археолог Фредрік Гіберт. «Ми не можемо з 100% точністю стверджувати, але є видимі докази, що гробниця не переміщалася [з моменту поховання Христа]. Це те, про що вчені та історики сперечалися століттями», — додав Гіберт.

Крім того, дослідники підтвердили наявність оригінальної вапнякової печери, в якій був похований Христос. Печера згодом була зруйнована, а зараз гробниця оточена Кувуклією, невеликою купольною каплицею, що знаходиться в храмі Гробу Господнього.