REUTERS

Передбачалося, що за будівництво підходів до мосту з боку окупованого півострова буде відповідати "влада" Криму, які призначили замовником "Кримську залізницю", передає Forbes.

Але у кінці 2015 року підприємство перейшло під відання Федерального агентства залізничного транспорту (Росзалдору), а воно не значиться держзамовником у ФЦП.

Щоб призначити конкурс на будівництво і обрати підрядника, необхідно внести зміни до програми, підтвердило Forbes джерело у Росзалдорі і представник Мінекономрозвитку. Останній повідомив, що проект змін до ФЦП спрямований до уряду 22 липня.

Відео дня

Читайте такожЕксперти розповіли, як можна зупинити будівництво окупантами Керченського мосту

Заступник керівника Росзалдору відповідати на питання Forbes відмовився і через приймальню порадив звернутися до Мінтрансу. Представники Мінтрансу і Мінфіну на запит не відповіли.

Як повідомляв УНІАН, на початку червня будівництво Керченського мосту в окупований Крим припинили фінансувати, останній раз гроші російському підряднику, компанії "Стройгазмонтаж" Аркадія Ротенберга, перераховували в грудні минулого року.

Також зазначалося, що "Стройгазмонтаж" російського мільярдера Аркадія Ротенберга не може будувати міст через Керченську протоку запланованими темпами й інвестувати в закупівлю дорогого будівельного обладнання через затримки оплати виконаних робіт.