этот материал доступен на русском

Завдяки поступовій відмові від цигарок для куріння прибуток Philip Morris International перевищив очікування експертів

13:42, 19 липня 2019
Фінанси
923 0
Фото: Вікіпедія

Як повідомляє CNBC, тютюновий гігант Philip Morris International перевищив очікувані показники прибутковості та доходності в другому кварталі і збільшив свій прогноз на весь рік, оскільки інноваційні продукти компанії набирають темпів, у реакцію на що ціни на акції компанії злетіли на майже на 10%.

PMI продає сигарети Marlboro та інші бренди по всьому світу. Тютюновий гігант задекларував своє бачення майбутнього без тютюнового диму, яке компанія планує досягти завдяки інноваційним бездимним продуктам, зокрема ІQOS, який нагріває тютюн, а не спалює його. Саме цей продукт став драйвером прибутковості компанії у другому кварталі.

Обсяг продажу сигарет в ІІ кварталі скоротився на 3,6%, а обсяг продажів хітстіків, які використовуються у технології нагрівання тютюну, збільшився на 37%.

"У нас була стратегія протягом декількох років щодо трансформації компанії для досягнення майбутнього без тютюнового диму, і ми весь цей час дотримуємось цієї стратегії, що і дає результати", - сказав головний фінансовий директор Мартін Кінг в телефонному інтерв'ю.

PMI повідомила, що чистий дохід у другому кварталі склав $ 2,31 млрд., або 1,49 дол. на акцію, порівняно з 2,19 млрд. доларів, або 1,41 дол. на акцію за аналогічний період минулого року.

Прибуток від продуктів зі зниженим ризиком, до якої відноситься ІQOS, становив 1,53 млрд. дол. Аналітики очікували $ 1,24 млрд, за оцінками StreetAccount.

Philip Morris International є провідною міжнародною тютюновою компанією, що здійснює виробництво та продаж сигарет, бездимних продуктів та відповідних електронних пристроїв та аксесуарів, інших нікотиновмісних продуктів. Компанія націлена на трансформацію тютюнової індустрії з метою створення майбутнього без тютюнового диму завдяки новій категорії продуктів зі зниженим ризиком у порівнянні з палінням.

Станом на 31 березня 2019 року, за підрахунками ФМІ, приблизно 7,3 мільйони повнолітніх курців по всьому світу перестали палити та повністю переключились на продукти компанії з технологією Heat-not-Burn («нагрівання-не-горіння»), які зараз доступні у продажу на 47 ринках під брендом IQOS.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter