Ілюстрація REUTERS

Лише 4% респондентів, які мали роботу, втратили її після запровадження карантину в Україні. Про це йдеться у переданих УНІАН результатах опитування, проведеного соціологічною групою "Рейтинг".

Читайте такожПоловина українців заявила, що їм вистачить грошей лише на місяць (інфографіка)

"Майже 80% переживають, що в Україні наступить затяжна економічна криза. Понад дві третини схвильовані через те, що не зможуть купити необхідних ліків. Майже половина переживають через те, що не зможуть купити необхідних продуктів (52% – не переживають). Лише 25% схвильовані тим, що доведеться скасувати важливі події чи поїздки, водночас три чверті – не хвилюються через це", - наголошують соціологи.

Відео дня

Дві третини респондентів також зазначили, що мали роботу до запровадження карантину, 35% з них розповіли, що продовжують працювати в звичному режимі після запровадження обмежень, 29% – працюють дистанційно, 32% – перебувають у відпустці за власним бажанням і лише 4% – втратили роботу.

За даними опитування, майже 60% респондентів повідомили, що їхніх заощаджень, за умови припинення отримання доходів, вистачить менше аніж на місяць. Крім того, 16% зазначили, що їм вистачить збережень на термін до 2-х місяців, 7% – до 3-х місяців, 6% – до півроку, 3% – до року і більше.

Крім того, 42% опитаних заявили, що мають захисні маски в достатній кількості, 39% – мають але недостатньо, 19% – не мають взагалі.

Водночас, 57% заявили, що мають вдома дезінфікуючі засоби в достатній кількості, 29% – мають, але недостатньо, 14% – не мають, а захисні рукавиці в достатній кількості мають 40% респондентів, в недостатній – 23%, не мають взагалі – 37%.

***Опитування провела соціологічна група "Рейтинг" методом CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера) на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів у дві хвилі: перша - 25-27 березня, друга - 28-30 березня серед населення України від 18 років і старше. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність: перша хвиля - 1000 респондентів, друга хвиля - 1000 респондентів. Похибка репрезентативності дослідження: не більше 4%.