"Нова пошта" попередила клієнтів про активізацію шахраїв / Фото: 24 канал

"Нова пошта" повідомила, що виявила нову шахрайську схему, для здійснення якої зловмисники користуються послугами компанії. Це сталося після внутрішнього розслідування після того, як клієнт НП повідомив про втрату тонни горіхів.

Суть шахрайської схеми прес-служба "Нової пошти" розкрила УНІАН. Працює вона наступним чином:

  1. шахраї під виглядом покупця знаходять товар на маркетплейсі (як правило, дорогий);
  2. зв'язуються із продавцем, кажуть, що хочуть купити товар і пропонують зробити йому передоплату на банківську картку. Але як умову передоплати просять надати номер експрес-накладної про відправку товару, щоб нібито убезпечити себе від шахрайства продавця;
  3. при відправці просять продавця вказати одержувачем себе, запевняючи, що ризику ніякого немає, адже вантаж відправляється фактично самому собі і ніхто інший його отримати не зможе;
  4. і тільки після того, як передоплата на картку буде зроблена, потрібно буде змінити дані одержувача в мобільному додатку або бізнес-кабінеті. 

В тому випадку, якщо продавець погоджується й робить усе, що йому сказали (відправляє вантаж і скидає шахраям експрес-накладну), вони оперативно підробляють документи та забирають вантаж замість нього. 

Відео дня

Читайте також"ПриватБанк" попередив українців про нове шахрайство під виглядом COVID-виплат

"Визначити підроблені документи вкрай складно – оператор Нової пошти не має таких компетенцій та технічних засобів, він може лише зіставити ПІБ з паспорта з ПІБ зазначеного одержувача. Важливий момент: у таких схемах шахраї просять оцінювати вантаж за мінімальною вартістю, щоби менше платити за доставку", - йдеться в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, раніше у Харкові помітили новий спосіб шахрайства, для якого використовують послуги "Нової пошти". Основними жертвами зловмисників стають люди похилого віку.