Ілюстрація REUTERS

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-травні поточного року знизилися в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7% – до 30 тисяч одиниць.

Читайте такожВ Україні запровадили новий податок на продаж авто

Про це повідомила прес-служба асоціації автовиробників України "Укравтопром".

Відео дня

Згідно з повідомленням, у травні українці придбали та поставили на облік 6 тисяч нових легкових авто, або на 15% менше, ніж роком раніше.

Зазначається, що найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів в травні, як і минулого року, стала Toyota. Протягом місяця 1026 автомобілів цієї японської марки поповнили український автопарк. Однак від свого торішнього результату Toyota відстала на 17%.

На другому місці знову Renault, в активі якої 851 реєстрація, що на 12% менше, ніж роком раніше.

Третя позиція та 51-відсоткове зростання у KIA, автомобілі якої обрав 671 автомобіліст. Зростання попиту на автомобілі KIA підняв вгору у травневому рейтингу цю корейську марку відразу на два щаблі.

На четвертому місці - Skoda, яка роком раніше посідала шосте місце. Але, попри підйом в рейтингу, реалізація Skoda скоротилася на 9% - до 289 одиниць.

Завершує п'ятірку лідерів травня з результатом 270 зареєстрованих авто - Mercedes-Benz, який минулого року займав лише чотирнадцяту позицію. Травневий попит на ці автомобілі в Україні зріс на 71%.

Бестселером місяця став автомобіль KIA Sportage з результатом - 593 реєстрації.

Як повідомляв УНІАН, за даними асоціації "Укравтопром", обсяг продажу нових комерційних автомобілів в Україні у 2019 році, у порівнянні з 2018 роком, скоротився на 3% й становить 12,4 тисячі авто.

Асоціація автовиробників України "Укравтопром" створена в 1997 році. Засновниками "Укравтопрому" виступили понад 20 підприємств, серед яких провідні підприємства автомобілебудівної галузі України – ЗАЗ, ЛАЗ, "АвтоКрАЗ" та інші.