Психологи склали портрет типового «скупника» туалетного паперу в період пандемії \ pixabay.com

Навесні цього року в багатьох країнах світу був небувалий попит на туалетний папір – відео і фото порожніх полиць з цим товаром буквально розліталися по мережі. Німецькі вчені пояснили, хто цим займався.

Читайте такожЧерги за туалетним папером: психологи пояснили безглузді покупки під час епідемій

Дослідники з Вестфальського університету імені Вільгельма з групою колег з інших університетів провели дослідження і дійшли несподіваного висновку, який опублікували в журналі PLOS One, повідомляє medikforum. Так, психологи провели опитування серед більш ніж 1000 людей з 35 країн світу і склали портрет типового «скупника» туалетного паперу в період пандемії.

Як з'ясувалося, активні покупці туалетного паперу люди виявилися більш емоційними і відповідальними, ніж інші. Вони також поставилися до загрози коронавірусу з усією серйозністю. Такі громадяни відчувають сильну прихильність до близьких і намагаються максимально їх убезпечити.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram