Facebook

Про це повідомляється у Facebook київського метрополітену.

"На лицьовій стороні такої картки зображений стилізований логотип підприємства. Кольорова гамма підбиралася так, щоб проїзний був легко впізнаваний серед інших у гаманці", йдеться в повідомленні.

Facebook

На звороті картки розміщені чіткі й лаконічні інструкції з користування, а також контакти метрополітену. Зокрема, вказано твіттер @kyivmetroalerts, де можна відстежувати зміни в роботі підземки для планування своїх поїздок.

Відео дня

Читайте такожУ Києві хочуть реконструювати станцію метро Лівобережна: потяги забиратимуть пасажирів із ТРЦ

"Оновлення дизайну карток не призвело до жодних додаткових витрат метрополітену. Чергові наклади замовляються регулярно для забезпечення необхідної кількості проїзних для пасажирів", - запевнили у метрополітені.

Facebook

Усі інші види безконтактних карток, які продаються у касах підприємства, є дійсними і обмінювати їх не потрібно.

Новий дизайн карток безкоштовно розробила громадська формація "Агенти змін" під керівництвом Ігоря Скляревського,

Найближчим часом метрополітен планує осучаснити інші види проїзних квитків, а також системи навігації столичної підземки.