Автовокзал "Теремки" / Фото УНІАН

Як нагадують у прес-службі КМДА, про необхідність удосконалення муніципальної транспортної політики Київський міський голова Віталій Кличко заявив у грудні 2016 року, коли відкрився новий сучасний автовокзал на Теремках-2: столичні автовокзали повинні працювати не в центрі міста, а на околицях, поряд зі станціями метрополітену, де пасажирам буде зручно пересісти на сучасний і комфортний міський громадський транспорт.

Читайте такожУ Києві повинні будуватися нові перехоплюючі автовокзали на в'їздах/виїздах із міста - Кличко

Утім, наразі неподалік від центру міста функціонують кілька автостанцій, які перебувають на балансі Фонду державного майна України.

Відео дня

«Діяльність цих автостанцій суперечить концепції розвитку транспортної інфраструктури Києва. Сама концепція полягає у тому, щоб всі автовокзали були виведені на околиці міста й розміщені біля кінцевих станцій метро. Це необхідно, щоб максимально розвантажити центр міста й знизити кількість аварійних ситуацій на дорогах», – наголошує Майзель.

Окрім того, діяльність автостанцій ДП «Київпассервісу» (це підприємство підпорядковується Фонду держмайна), за словами Майзеля, не атестована та фактично суперечить принципам розвинутої європейської країни.

Читайте такожКиїв прагне залучати інвесторів у інфраструктурні проекти в українській столиці - Кличко

«Є факти порушення в «Київпассервіс» трудового законодавства, коли без причини звільняють співробітників або ж відправляють у відпустку за власний рахунок. Разом із цим практикується фіктивне працевлаштування: сьогодні цей показник вже досяг 20, так би мовити, мертвих душ», – наголошує Майзель.

За його свідченням, ще одне порушення в роботі підприємства стосується пільговиків, які не можуть купити квитки зі знижкою через те, що керівник «Київпассервісу»  (один із найбільших автоперевізників) повністю вивів пільгові квитки з продажу. Також через відсутність пандусів та іншого потрібного обладнання Центральним автовокзалом не можуть користуватися особи з обмеженими фізичними можливостями.

«По-перше, всі наведені факти безпосередньо впливають на безпеку пасажирських перевезень, по-друге, мова йде про масштабні корупційні схеми, які будуть ліквідовані після впровадження плану розвитку транспортної системи Києва. Не можна забувати, що в цьому році столиця готується прийняти міжнародний конкурс «Євробачення», і наше завдання – показати себе з найкращої сторони. Замість цього гості міста побачать старі автовокзали, що працюють за корупційними схемами часів попередньої влади», – резюмує керівник Департаменту транспортної інфраструктури.