этот материал доступен на русском

Сервіс «хмарного геймінгу» Google Stadia не вразив критиків

11:00, 19 листопада 2019
Ігри
2854 0
Критики вважають, що Stadia заклала хороший фундамент для хмарного геймінгу, але у платформи все ще вистачає мінусів / engadget.com

Сьогодні компанія Google запустила свій хмарний потоковий ігровий сервіс Stadia. Запуск відбувся в 14 країнах: США, Канаді, Великобританії, Ірландії, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії, Нідерландах, Бельгії, Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії.

Що таке Google Stadia

Google Stadia – це хмарний потоковий ігровий сервіс, який дозволяє грати в сучасні ігри навіть на слабких комп'ютерах, оскільки самі ігри  запускаються на серверах Stadia. Гравцям потрібен тільки хороший доступ до швидкісного інтернету. Для гри в дозволі 4K при 60 к/с знадобиться інтернет зі швидкістю 35 Мбіт/с. Для дозволу Full HD буде достатньо 20 Мбіт/с, а при 720p вистачить і 10 Мбіт/с. Місячна підписка на Google Stadia обійдеться американським геймерам в $10 в місяць, а європейським — 10 євро. Крім того, за $70 гравці отримають фірмовий контролер. А за $130 отримають пакет founder's Edition, в який увійдуть ґеймпад в кольорі Night Blue, адаптер Chromecast Ultra, три місяці передплати на двох і шутер Destiny 2.

Геймплей на Google Stadia

Перші враження від сервісу виявилися неоднозначними. Критики відзначають, що Google заклали хороший фундамент для «хмарного геймінгу», але на даному етапі у платформи ще вистачає мінусів.

Відгуки про Google Stadia

«Це була катастрофа від початку до кінця мого тестування платформи. І проблема в тому, що, навіть якби вона працювала бездоганно, чого не відбувалося, вся модель з самого початку здавалася приреченою. Це величезний промах від Google, і мені дійсно цікаво, якими будуть наслідки від цього непродуманого раннього запуску», – заявив Пол Тассі з Forbes. Журналіст пояснив, що основні проблеми у нього виникли із затримкою введення сигналу.

Ту ж проблему відчув і Джин Парк – співробітник Washington Post. Він зняв невелике відео, на якому показав наскільки велика затримка введення в іграх на Stadia.

Проблеми з Google Stadia

Журналіст The New York Times похвалив платформу «хмарного геймінгу» від Google, списавши всі проблеми на неякісне інтернет-з'єднання.

«Я був в цілому вражений тим, як плавно йшли гри. Навіть проекти з насиченою графікою добре виглядали на моєму телевізорі, на ноутбуці і на дешевому смартфоні. Але іноді виникали глюки та проблеми з якістю картинки із-за нестабільної швидкості інтернету і ранніх помилок. Тому, як людина, що грає у відеоігри з дитинства, я б не відмовився від консолі на користь цього потокового сервісу. Ті, хто грає в ігри, хочуть, щоб рух на екрані було бездоганним», – підкреслив Байан Чен з The New York Times.

У свою чергу Джефф Грабб з VentureBeat вважає, що Google націлилася не на ту аудиторію.

«Прямо зараз Google Stadia - це платформа ні для кого. Здається, що компанія просто не розуміє яка аудиторія їй потрібна. Деякі хардкорні гравці, які витрачають багато грошей на ігри захочуть зібрати свою бібліотеку на платформі Stadia, коли вони зможуть зробити те ж саме на Xbox з кращими іграми, Xbox Game Pass і обіцяним сервісом xCloud. Між тим, Google прав в тому, що звичайні гравці не хочуть витрачати від $300 до $500 на консолі. Але вони також не стануть витрачати $60 на ігри. Звичайно, вони можуть придбати Red Dead Redemption 2 або FIFA. Але ця аудиторія звикла отримувати безкоштовні ігри на мобільних пристроях. Так що Google Stadia може працювати, але це не має значення», – вважає Джефф Грабб з VentureBeat.

Читайте такожСтартову лінійку Google Stadia збільшили ще на 10 ігор за день до релізу (список)

Платформи від Google протестували фахівці Digital Foundry. Вони провели заміри затримки введення на Stadia, порівнявши їх з показниками на консолі Xbox One X. В тестах пропускна здатність інтернету була у 200 мегабіт в секунду. У всіх випадках приставка від Microsoft демонструвала кращі результати, випереджаючи Google Stadia на 40-60 мілісекунд. В результаті співробітники Digital Foundry зробили висновок, що попри наявність періодичних зависань картинки та проблем зі звуком, сервіс Stadia працює досить непогано. Великим плюсом «хмарної» платформи фахівці порахували, що на Stadia не потрібно встановлювати ігри – гравець просто натискає кнопку і починає грати. В Digital Foundry уклали, що серед доступних зараз стриминговых сервісів Stadia дарує найкращі враження.

Фахівці Digital Foundry провели заміри затримки введення на Stadia і Xbox One X / eurogamer.net

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter