У листопаді доходи PUBG Mobile склали $158 млн / pubg.com

Видавець відеоігор, компанія Tencent стала лідером на ринку мобільних ігор за листопад 2019 року. Дві гри видавця – PUBG Mobile та Honor of Kings принесли компанії $278 млн. Про це на своєму сайті повідомила аналітична компанія Sensor Tower.

Згідно зі звітом аналітиків, за минулий місяць найприбутковішою грою на смартфонах виявилася багатокористувальницька онлайн-гра в жанрі королівської битви PUBG Mobile. Вона показала п'ятикратне зростання доходів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, заробивши $158 млн. Більш ніж половину цієї суми принесли внутрішньоігрові продажі в Китаї. У свою чергу продажі в США склали 14%, а в Японії лише 9% від загальної суми.

Мобільна гра Honor of Kings показала невелике зростання доходів, які збільшилися на 1% у порівнянні з листопадом минулого року. Однак вона принесла дохід у $120 млн. Близько 94% від цієї суми припало на внутрішньоігрові покупки в Китаї.

Відео дня
Гра Homescapes від компанії Playrix / malavida.com

Також в Sensor Tower відзначили, що видавець Tencent виявився не єдиною компанією, в якої одразу дві гри потрапили в десятку найприбутковіших в листопаді. Іншою компанією виявилася Playrix. Її головоломка Homescapes стала восьмою за виторгом в App Store і дев'ятою в Google Play. Ще одна гра компанії, Gardenscapes, втримала восьму сходинку в онлайн-магазині Google.