У п’ятницю, 15 липня, у Бельгії футбольний клуб "Динамо" Київ провів черговий благодійний поєдинок під лозунгом Match for peace #StopWarInUkraine. Цього разу суперниками біло-синіх став ФК "Антверпен". 

Матч завершився з рахунком 2:1 на користь ФК "Антверпен". 

Гравці вийшли на поле у супроводі українських дітей — маленьких вимушених переселенців, які нині мешкають у Бельгії.  Питанням залучення дітей до матчу, які нині найбільше потребують мирного неба, турботи та позитивних емоцій, займалась незалежна медіаплатформа Promote Ukraine.

Під час матчу хвилиною мовчання вшанували людей, які загинули внаслідок вчорашнього страшного бомбардування Вінниці, а також усіх, хто віддав своє життя в цій цинічній війні, розвʼязаній країною-терористом.

Традиційно, благодійні футбольні матчі супроводжуються потужними патріотичними виступами за участю українських зірок.  Так, перед початком заходу DOROFEEVA, ледь стримуючи сльози, акапельно виконала гімн України. А по завершенню матчу KAZKA спільно з учасницею  "Голосу країни" Інессою Грицаєнко виконали пісню Джона Леннона "Imagine", що є справжнім гімном пацифізму. 

Під час телевізійної трансляції глядачі мали можливість доєднатися до благодійного збору на допомогу у вирішенні важливих гуманітарних проблем України. Усі виручені кошти до, під час та після матчу будуть перераховані на рахунки Міністерства соціальної політики України у НБУ. Загалом в межах благодійних матчів київському "Динамо" вдалося зібрати понад 35 000 000 грн благодійних коштів.

Нагадаємо, ініціатори проєкту Match for peace #StopWarInUkraine — футбольний клуб "Динамо" Київ та один з найбільших медіахолдингів у Східній Європі 1+1 media. Проєкт реалізується за сприяння Міністерства закордонних справ України, Міністерства молоді та спорту, Міністерства культури та інформаційної політики України та Міністерства соціальної політики України. Технічні партнери проєкту — компанії Alight та Profi. Співорганізатором благодійного туру є Максим Радуцький. 

Організацією виступів та художньою концепцією заходів займається команда 1+1 media, режисерами заходу стали TRI Directions — Наталія Лисенкова, Наталія Ровенська та Марія Григоращенко, які відомі своїми постановками для всесвітньо відомих артистів. 

Усі фінансові витрати в межах проєкту покриває футбольний клуб "Динамо Київ". 

Довідка

Promote Ukraine – це некомерційна медіаплатформа для обміну досвідом між експертами та представниками громадянського суспільства України та ЄС. Це політично та урядово незалежна організація зі штаб-квартирою в Брюсселі. Станом на сьогодні Promote Ukraine має такі напрямки роботи, як адвокація, демонстрації, гуманітарна допомога, допомога біженцям, фандрейзинг, культура, координація та IT.