Ілюстрація REUTERS

Представники Apple, відповідаючи на запитання американських політиків, що розслідують порушення правил конкуренції, заявили, що компанія втрачає гроші на послугах з ремонту техніки.

Читайте такожApple випустила оновлення iOS 13.2.3, що виправляє помилки попередніх версій систем

Як пише BBC News, у компанії стверджують, що починаючи з 2009 року «витрати на надання послуг з ремонту перевищували доходи». При цьому видання зазначає, що Apple за ремонт бере більше грошей, ніж у неофіційних ремонтних майстернях. Наприклад, за заміну екрана iPhone 8, на який не поширюється гарантія, потрібно заплатити приблизно 152 фунти стерлінгів. Ціни в неофіційних майстернях варіюються, але зазвичай дешевше за офіційний ремонт — там екран iPhone 8 можуть замінити за суму від 50 до 90 фунтів стерлінгів.

Відео дня

В Apple також підтвердили, що будь-який клієнт має право звернутися в будь-яку майстерню. Однак там додали, що «ремонт, виконаний непідготовленим технічним персоналом, який може не відповідати належним процедурам безпеки і може призвести до неправильного функціонування, проблем з якістю продукції або безпекою».

У компанії також прокоментували передвстановлений додаток Apple Maps на iPhone і iPad. У 2012 Apple розкритикували за видалення Google Maps в якості стандартного навігаційного додатка. Багато клієнтів при цьому вважали, що Apple Maps запустили до того, як він був повністю готовий.

В Apple запевнили, що вклали «мільярди доларів» у програмне забезпечення карт. Це було потрібно, заявили вони, щоб надати клієнтам «більший контроль над їх конфіденційністю».