Фото: УНІАН

Ініціатива "Укрзалізниці" по зближенню тарифних класів буде якщо не вбивчою, то надзвичайно шкідливою для цементної галузі.

Таку думку висловив виконавчий директор асоціації "Укрцемент" Роман Скільський, виступаючи на круглому столі, присвяченому питанням реформування "Укрзалізниці".

"Вартість перевезення таких важливих для виробництва цементу компонентів, як шлаки, від яких залежить випуск цілих продуктових лінійок, внаслідок зближення тарифних класів зросте на 80%. Це при тому, що вже сьогодні вартість їх перевезення дорожча за вартість самого вантажу", – сказав він.

Відео дня

Скільський висловив упевненість, що до створення Національної комісії регулювання транспорту абсолютно передчасно говорити не тільки про автоматичну індексацію, але і про будь-яке підвищення тарифів, в тому числі і приховане, яким фактично є зближення тарифних класів.

"Прямою функцією Національної комісії регулювання транспорту буде оцінка впливу роботи "Укрзалізниці" на галузі економіки. Це раніше ніхто не оцінював, в Україні немає авторитетного органу який би зрозумів, звідки в "Укрзалізниці" така неефективність, підвів би підсумки,чому неефективності залізниці, такі як крос-субсидування пасажирських перевезень або нелогічний земельний податок, досі існують і таким шкідливим чином впливають на національне виробництво і національну економіку", – зазначив Р. Скільський.

Виконавчий директор асоціації "Укрцемент" також висловив впевненість, що без глибокого реформування національного залізничного перевізника, те 40% зростання економіки, про яке заявляв український уряд, буде поставлено під серйозний сумнів".