false

Кандидат у мери Києва від партії "Опозиційна платформа - За життя" Олександр Попов назвав розвиток столичного метрополітену ключовим питанням, яке зможе розв'язати транспортну проблему міста.

Про це він сказав в ході візиту до підземки, повідомляє прес-служба політичної сили.

"Тільки так можна створити зручну для киян транспортну інфраструктуру і одночасно розвантажити від транспорту вулиці Києва. В останні сім років міська влада повністю закинула план розвитку метро, але після виборів і зміни керівництва міста ми відновимо його реалізацію", - переконаний кандидат.

Відео дня
false

Він нагадав, що в період його керівництва в КМДА в 2010-2014 роках був розроблений і прийнятий детальний план будівництва метро, згідно з яким до 2025 року повинні були побудувати 23 станції. Документ передбачав запуск шести станцій метро до 2013 року ("Васильківська", "Деміївська", "Голосіївська", "Виставковий центр", "Іподром" і "Теремки"). Також, розповів політик, планувалося будівництво четвертої і п'ятої гілок підземки - з Троєщини до аеропорту "Жуляни" та з Троєщини до Дарницького вокзалу. Планувалося відкриття станції" Львівська брама" та двох станцій у напрямку Виноградаря. Святошинсько-Броварську лінію мали намір продовжити від "Академмістечка" до "Новобіличів". 

Попов констатував, що з 2014 року в столиці не побудували жодної станції метро, заявивши про "нездатність міської влади підтримувати працездатність метрополітену в його нинішньому вигляді".

"У 2012 році ми уклали договір з японською стороною і заводом в Кременчуці про модернізацію рухомого складу метро і за півтора року оновили 135 вагонів. Залишалося ще 50 вагонів, і вони досі не модернізовані", - говорить він.

false

"Ще однієї п'ятирічки ігнорування владою транспортних проблем Київ не витримає. Коли в мерію повернеться професійна команда, коли в Київраді буде наша фракція, план будівництва метро буде відновлений в першу чергу", - резюмував він.