Uncharted 4 - один з головних ексклюзивів PlayStation / usgamer.com

Федеральний суд Австралії зобов'язав компанію Sony виплатити 3,5 млн австралійських доларів (2,4 млн доларів США) за відмову повертати користувачам гроші, витрачені на ігри.

Про це на своєму офіційному сайті повідомила Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту споживачів.

Читайте такожВ PlayStation Store почався масштабний розпродаж "Час грати"

Відео дня

Як зазначили в організації, компанія Sony Europe, яка керує австралійським відділенням, порушила закон про права споживачів. Зокрема, співробітники Sony ввели чотирьох покупців в оману, заявивши, що після завантаження гри з PS Store або ж через 14 днів з моменту покупки, її не можна повернути. В одному з випадків, компанія все ж погодилася повернути гроші, але тільки на віртуальний гаманець в PS Store. А в іншому випадку в Sony заявили, що рішення про повернення грошей може приймати лише розробник ігри.

Президент Австралійської комісії з питань конкуренції та захисту споживачів Род Сімс зазначив, що інформація про повернення коштів, яка була надана співробітниками Sony не відповідає австралійському законодавству.

«Споживчі гарантійні права не закінчуються після завантаження цифрового продукту і не зникають через 14 днів або у будь-яку іншу довільну дату, заявлену ігровим магазином або розробником. Споживачі, які купують цифрові продукти в інтернеті, мають такі ж права, які б вони мали у випадку здійснення покупки в фізичному магазині», – сказав Сімс.

Які саме ігри намагалися повернути покупці, в комісії з питань конкуренції та захисту споживачів не повідомили.

Sony Europe визнала свою провину, погодилася виплатити штраф та оплатити юридичні витрати заявників.