На канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно / фото УНІАН

Міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет заявляє, що в його планах протягом 6-9 місяців "винищити" паперові процеси в сфері HR держорганів.

"Починаємо з шматка, на який припадає більша частина паперового документообігу - кадрового (він же HR). За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки витрачається даремно часу і талантів - оцінити неможливо", - пише міністр у своєму Facebook.

Серед ключових змін він називає заборону подачі документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі.

Відео дня

"Ця міра може здатися занадто суворою. Але, по-перше, нам потрібно прищеплювати цифрову грамотність держслужбовцям. По-друге, декларації НАЗК в електронному вигляді всі і так подають, ЕЦП у всіх є", - пише Дубілет.

Також у планах позбутися копій дипломів, інформації про пов'язані компанії, копій паспортів, подачі автобіографії.

"Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію. Це, до речі, оцінить і бізнес. Весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. д. — у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років, повинні залишитися в минулому столітті. Це теж буде корисно для бізнесу", - пише міністр.

"Сильно спростимо всю логіку погоджень. Блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази. Створюємо єдиний реєстр держслужбовців. Зараз HR-інформація розпорошена по різним органам в самих різних форматах. Це дозволить централізувати і комунікації, і багато інших HR-аспектів", - заявляє Дубілет.

За його словами, для цього доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ з особливою увагою до кібербезпеки.

"Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців", - пише міністр.