Олександр Кубраков / фото УНІАН

Керівник "Укравтодору" Олександр Кубраков оприлюднив на власній сторінці у Facebook докази того, що підготовкою сюжетів, метою яких є «збиття Кубракова», фактично керує колишній голова ДАК «Автомобільні дороги України та помічник народного депутата від БПП Артура Герасимова Артем Гриненко (наразі очолює ГО «Всеукраїнська дорожня асоціація»).

Як стверджує Кубраков, програму журналістських розслідувань Bihus.info використали для його навмисної дискредитації як керівника «Укравтодору» та низки найбільших українських компаній, зокрема «Онур» та «Автомагістраль-Південь».

Відео дня

Читайте також"Укравтодор" довів, що Амірханян брав гроші та не виконував роботи - блогер

«Два місяці тому частина ринку оголосила проти нас інформаційну війну. Річ у тому, що ми почали наводити лад на ринку. Що відбувалося раніше? Уявіть собі широку дорогу, наприклад, Запоріжжя-Маріуполь. Я буду наводити цей приклад, бо вона вже побудована. Відстань, яку відремонтовано минулого року, складає майже 150 км. Раніше такі дороги дробили на сотні метрів або декілька кілометрів. Дробили шматочками, рік за роком. Відповідно, сформувався пул підрядних організацій, який може робити сотні метрів, а не кілометрів. Що ми робимо зараз? Запроваджуємо систему типових кваліфікаційних вимог до підрядників. Раніше будь-який замовник дорожніх робіт міг прописувати тендерні вимоги під конкретних виконавців. Тепер вимоги єдині та зрозумілі для всіх. Під час реформування  нових правил та вимог за основу були взяті європейські норми – правила закупівель ЄС, Світового банку та ЄБРР. Високі вимоги для підрядників – це гарантії якості роботи. Нормально вимагати від підрядника підтвердження досвіду та спроможності виконати контракт. Кожен день затримки виконання робіт коштує економіці десятки мільйонів гривень. Ми поставили ринок перед вибором: або змінюйтесь, інвестуйте у свою компанію, або нам доведеться прощатися з вами. Частина ринку вибрала найгірше рішення – інвестування не в техніку, не в людей, а у брудні кампанії проти нас», - пояснив Кубраков.

Керівник «Укравтодору» оприлюднив записи розмов, на яких людина з голосом, схожим на голос Артема Гриненка, розповідає, що має на меті звільнити Олександра Кубракова та розраховує це зробити за допомогою програми Дениса Бігуса.

«Мне надо, чтобы ушел Кубраков, чтобы мы с моей компанией могли работать», - лунає у записі нібито голос Гриненка.

За його словами, журналістів не цікавить, що «порєшать» з «Укравтодором» сьогодні неможливо (всі тендери проходять через систему Prozzoro).

«Никого не интересует. Журналистам этого стало достаточно. Они взяли интервью и возьмут его в расследование, после которого Кубракова, скорее всего, уволят. Там будет не только это. Бигусы снимают его около месяца. Кубракову не звонят. Они следят за ним около месяца», - йдеться у записі нібито з голосом Гриненка.

Чоловік у записі нібито із голосом Гриненка стверджує, що співпрацює із сайтом «Наші Гроші» як партнер. І може просити їх вкинути в інформаційний простір ту чи іншу інформацію. А далі зізнається, що саме він вигадав, нібито Кубраков дає «відкати» компаніям у розмірі 10% він суми отриманого авансу. 

«Все главы Укравтодора брали взятки, но не выкидывали с рынка наши компании. И другие компании. Вот что он сделал. Он сейчас все эти компании на… послал, его за это никто не хочет прощать», - лунає голос, схожий на голос Гриненка.

За словами Олександра Кубракова, записи свідчать, що замовників сюжетів цікавить лише одне – щоб «Укравтодор» очолювала людина, яка працювала б за їхніми правилами гри, як було раніше. 

«Мене атакували особисто, тому що «Укравтодор» уперше за історію України не прогнувся під правилами кримінального дорожнього бізнесу.  Викладені нами факти будуть передані у правоохоронні органи. Ми працюємо далі. В кінці року ви побачите понад 4 тисяч км оновлених доріг. Я б хотів звернутися ще раз до дорожніх компаній: інвестуйте, будь ласка, у техніку, в людей, в технології і перестаньте інвестувати у брудні замовні кампанії», - резюмує керівник «Укравтодору».