Ілюстрація \ REUTERS

Після серії невдалих випусків кінокартин Amazon вирішила поміняти підхід до завоювання ринку.

Читайте такожAmazon відмовився від сексистського штучного інтелекту для підбору персоналу

Як заявила глава Amazon Studios Дженніфер Салке в інтерв'ю The New York Times, з її точки зору, компанія зайняла занадто нішеву позицію при виборі потенційної аудиторії своїх фільмів, передає kommersant. Тепер, за словами Салке, Amazon буде дотримуватися кількох основних напрямків. Це випуск артхаусного кіно, що претендує на отримання нагород, включаючи п'ять картин, придбаних на кінофестивалі «Санденс»; еротичні трилери, на кшталт «Основного інстинкту» або «Малхолланд Драйв»; а також фільми жахів від студії Blumhouse, у списку випущених фільмів якої є такий хіт, як «Судна ніч».

Відео дня

Салке також зазначила, що компанія має намір випускати до 30 картин у рік - значно більше, ніж було до цього. А їхні бюджети становитимуть від $1 млн до $50 млн. При цьому не всі картини корпорація має намір відправляти в кінопрокат, частина з них буде безпосередньо потрапляти в стримінговий сервіс Amazon Prime Video.