Ілюстрація / REUTERS

Компанія Facebook додала Україну та Канаду до списку країн і територій, де політична реклама ретельно перевіряється.

Як повідомляє прес-служба соцмережі, відтепер оголошення, що публікуються користувачами з Канади і України, "систематично піддаватимуться перевірці" - як автоматично, так і вручну, передає Deutsche Welle.

Аналогічний процес буде запущений в Сінгапурі та Аргентині протягом наступних місяців.

Відео дня

Читайте такожНа "чорнуху" у Facebook проти 4 кандидатів у президенти витратили щонайменше 7 мільйонів гривень - "Чесно"

Нині до реєстру соцмережі уже включені понад 50 країн, і додавання ще чотирьох держав обґрунтовується тим, що в них "наближаються вибори або запровадження будь-яких нових адміністративних норм".

Вимоги щодо публікації політичної реклами включають, зокрема, вказівку на повне ім'я особи або назву організації, яка її оплатила. Ця інформація з'являтиметься безпосередньо у самій рекламі.

Крім того, більш детальна інформація про оголошення - наприклад, статистика переглядів - зберігатиметься протягом семи років у спеціальному архіві Ad Library.

Facebook запевняє, що прагне до прозорості даних про рекламодавців, а також продовжує "боротьбу з іноземним впливом на вибори в різних країнах світу".

Нагадаємо, у січні Facebook повідомив про створення спеціального штабу, щоб протистояти дезінформації та поширенню фейкових новин перед виборами, що відбудуться цього року в Євросоюзі, Україні, Ізраїлі, Індії.