Науковці поки поділилися результатами аналізу зразків решток в мережі / Robert Boessnecker

Вчені знайшли стародавній розплідник мегалодона – вимерлого виду акул – неподалік Південної Кароліни (США), якому 24 мільйони років.

Про це пише Science alert.

Досі дослідники знали тільки про два розплідники цього виду хижаків – у Панамі й Чилі.

Читайте такожСитуація "дуже погана": у росіян на МКС зламався туалет

Такий розплідник – це «дитячий садок» для дітей акул, поки ті не виростуть і не відправляться на самостійне полювання. А узбережжя в районі американського штату колись могло бути комфортним мілководдям для дитинчат, які харчувалися здебільшого морською рибою і черепахами.

Втім, третє відкриття є ще й першим зареєстрованим розплідником Carcharocles angustidens – мегазубої акули, котра жила в епоху олігоцену (від 23 до 34 мільйонів років тому). Вчені визначили це завдяки знайденим акулячим зубам, котрі дозволили їм вирахувати розмір тіла давнього хижака.

Науковці поки поділилися результатами аналізу зразків решток в мережі, їхні іноземні колеги стверджують, що коли дослідження буде підкріплено додатковими доказами, сама знахідка розплідника прадавніх акул стане справжньою сенсацією у науковій спільноті.

«(Це) довело б, що поведінка й адаптивна стратегія використання розплідників вже сформувалися в олігоцені близько 24 мільйонів років тому», – цитує видання слова скептиків.

Усього дослідники вивчили 87 зубів акул (3% – малюки, 77% – неповнолітні і 8% – дорослі), датованих пізнім олігоценом. Проте у дослідників постійно виникають труднощі щодо істинного розташування таких розплідників, адже відсутність решток дорослих особин не завжди вказує на перебування в тих місцях лише їхніх дитинчат. Часто тамтешні мешканці просто розграбовують райони та продають знайдене колекціонерам.