NASA

Космос дуже великий, але, зрештою, він може бути не таким вже й самотнім. Дослідження виявило, що лише галактика Чумацький шлях  наповнена мільярдами планет завбільшки з Землю, які обертаються навколо зірок, схожих на Сонця. При цьому ці планети розташовані в зоні, придатній для життя – не надто холодній і не надто спекотній для живих організмів.

Про це пише NBC News, додаючи, що астрономи, використовуючи дані NASA, вперше підрахували, що лише в нашій галактиці існує щонайменше 8,8 мільярдів зірок з планетами, подібними до Землі, орбіта яких лежить в зоні оптимальних температур.

Читайте також"Хаббл" знайшов галактику, схожу на латте (фото)

Дослідження було опубліковане сьогодні в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences. Таким чином, в галактиці існує більше світів, подібних до нашого, ніж людей на Землі. За словами співавтора дослідження і «мисливця за планетами» з Каліфорнійського університету в Берклі Джефа Мерсі, з точки зору існування інопланетного життя, «лише в Чумацькому шляху існує 8,8 мільярдів потенційних місць для біологічних випадковостей».

Вчені кажуть, що наступним кроком буде перевірити, чи у цих планет є атмосфера. Для цього знадобляться потужні космічні телескопи, запуск яких ще не відбувся. Лише з появою такого інструменту можна буде знайти ознаки, чи всі ці світи насправді заселені.

Видання пише, що в Чумацькому шляху приблизно кожна п’ята зірка такого ж розміру, кольору і віку, як і Сонце. Навколо них обертаються планети приблизно такого ж розміру, як і Земля, які розміщені в зоні, придатній для життя. Це означає, що теоретично на їхній поверхні може бути вода в рідкій формі. Про це говорять висновки складних розрахунків, зроблених на основі даних, зібраних за чотири роки телескопом Kepler, який належить NASA.

Читайте такожАстрономи виявили, що орбіти екзопланет в системі Trappist-1 схожі на орбіту Землі

Телескоп Kepler стежив за 42 тисячами зірок, аналізуючи тим самим лише невеличку частинку нашої галактики. Завдяки цьому було підраховано, скільки планет, схожих на Землю, існує в цьому сегменті. Потім вчені екстраполювали цю цифру на решту галактики, яка містить сотні мільярдів зірок.

Таким чином, вчені вперше вирахували, який відсоток зірок у галактиці такого ж типу, як і Сонце, мають в своїх системах планети на зразок Землі. Розрахунки показали, що їх 22%. Межа похибки склала 8%. Вчена з програми Kepler Наталі Баталга каже, що ще багато даних потрібно ретельно вивчити, перш ніж можна буде підтвердити остаточність цієї цифри.