Український бізнесмен Максим Володимирович Кріппа, власник івент-агентства «Три Н», запустив інтернет-челендж "Естафета добрих справ».  Його мета - залучити до благодійності якомога більше людей.

 «Зараз взаємодопомога і підтримка особливо важливі, - пише Максим Кріппа.  - У зоні ризику люди похилого віку і лікарі, які рятують життя іншим, ризикуючи при цьому своїми.  Також допомоги потребують люди з інвалідністю і ті, хто залишився без засобів до існування.  Кожен з нас може допомогти.  А завдяки соцмережам до цієї гідного справи можна підключити величезну кількість людей.  Тому і виникла ідея створити челендж під назвою «Естафета добрих справ».  Все, що потрібно - визначитися з видом допомоги, надати її, викласти підтвердження в Facebook з хештегом #естафетадобрихсправ.  Потім відзначити трьох друзів, яким потрібно вчинити так само».

false

Челендж з'явився під час пандемії, але його ініціатор сподівається, що благодійність стане модною тенденцією.  А популярність «Естафети добрих справ» не згасне і після зняття всіх карантинних обмежень.

Відео дня

 «Спочатку таку естафету ми практикували в сімейному колі - перераховували гроші в благодійні організації, відвідували притулки для тварин, під час карантину на Rozetka купували «підвішені» пакети продуктів, які потім фонд «Життєлюб» направляв стареньким, - говорить Максим Кріппа.  - Зробити з сімейної традиції інтернет-челендж надихнув приклад агентства Banda - #стрижусявдома та ініціатива співзасновника Monobank Олега Горохівського - збір коштів на допомогу медикам.  Завдяки подібним челенджам можна привернути увагу громадськості до проблеми, вирішити її і зробити благодійність новою модною тенденцією».