Український бізнесмен Максим Володимирович Кріппа, власник івент-агентства «Три Н», запустив інтернет-челендж "Естафета добрих справ». Його мета - залучити до благодійності якомога більше людей.
«Зараз взаємодопомога і підтримка особливо важливі, - пише Максим Кріппа. - У зоні ризику люди похилого віку і лікарі, які рятують життя іншим, ризикуючи при цьому своїми. Також допомоги потребують люди з інвалідністю і ті, хто залишився без засобів до існування. Кожен з нас може допомогти. А завдяки соцмережам до цієї гідного справи можна підключити величезну кількість людей. Тому і виникла ідея створити челендж під назвою «Естафета добрих справ». Все, що потрібно - визначитися з видом допомоги, надати її, викласти підтвердження в Facebook з хештегом #естафетадобрихсправ. Потім відзначити трьох друзів, яким потрібно вчинити так само».
Челендж з'явився під час пандемії, але його ініціатор сподівається, що благодійність стане модною тенденцією. А популярність «Естафети добрих справ» не згасне і після зняття всіх карантинних обмежень.
«Спочатку таку естафету ми практикували в сімейному колі - перераховували гроші в благодійні організації, відвідували притулки для тварин, під час карантину на Rozetka купували «підвішені» пакети продуктів, які потім фонд «Життєлюб» направляв стареньким, - говорить Максим Кріппа. - Зробити з сімейної традиції інтернет-челендж надихнув приклад агентства Banda - #стрижусявдома та ініціатива співзасновника Monobank Олега Горохівського - збір коштів на допомогу медикам. Завдяки подібним челенджам можна привернути увагу громадськості до проблеми, вирішити її і зробити благодійність новою модною тенденцією».