Курсанти ХНУПС працюють на будівельних роботах / скріншот з відео

Літаки, на яких змушені вчитись літати курсанти Харківського національного університету Повітряних Сил, перебувають у жахливому стані. В самому виші водночас процвітають неуставні відносини.

Читайте такожОдяг закипів: свідки розповіли, як рятували курсантів з охопленого вогнем літака (відео)

Про це дізнались журналісти програми «Гроші» під час розслідування причин катастрофи військово-транспортного літака АН-26 під Чугуєвом. В результаті трагедії загинули 26 курсантів та військових.

Відео дня

Журналісти показали відео, яке отримали від курсантів Харківського університету Повітряних сил. На ньому майбутні льотчики «проходять практику», прибираючи будівельне сміття лопатою, поки з них глузують.

Журналісти констатують ситуацію у виші:  замість льотної практики – праця на будівництві, замість поваги – стусани та лайка. Але це не найгірше. Студенти, в тому числі й друзі загиблих стверджують: як би жорстоко це не звучало, але всі вони знали, що нещастя може трапитись. Адже всі знають, що стан літаків – жахливий.

За словами курсанта ХНУПС, що захотів залишитись анонімним, більшість курсантів дуже жалкують про вступ до цього вишу. Парубок стверджує – підготовка в університеті жахлива. Випускники, що вчилися там п’ять років, не готові виконувати свою роботу.

Розповів студент і про проблеми з літаками – їх стан абсолютно незадовільний.  Дуже часто обладнання літаків відмовляє навіть після ремонту. Чому – ніхто не знає. за його словами, студентам та інструкторам навіть доводиться скидатись грошима, аби придбати необхідне льотне обладнання.

Журналісти підрахували, що за останні чотири роки на всі військові авіаремонти витратили 817 мільйонів гривень. Сама по собі сума немаленька, але потрібно значно більше. Наразі Україна потребує нових літаків, але грошей у дефіцитному бюджеті немає.

Авіакатастрофа Ан-26 на Харківщині: хронологія подій

  • Ввечері 25 вересня поблизу Чугуєва під час тренувальних польотів зазнав катастрофи військовий літак Ан-26, на борту якого перебували 27 осіб - військові льотчики і курсанти університету Повітряних сил ім. Кожедуба. Вижив тільки один курсант.
  • Державне бюро розслідувань назвало чотири версії катастрофи літака. Серед них - технічна несправність агрегатів літака, неналежне виконання обов'язків членами екіпажу, неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за управління польотами, та неналежне технічне обслуговування літака.
  • 23 жовтня стало відомо, що урядова комісія з розслідування авіакатастрофи Ан-26 встановила причини аварії. Комісія схвалила попередній звіт про результати розслідування. Цей документ буде оприлюднено на засіданні Кабінету міністрів України 28 жовтня.