REUTERS

Бундестаг схвалив законопроект, який обмежує рекламу тютюну в Німеччині.

Документ забороняє таку рекламу на зовнішніх плакатах, однак її можна буде розміщувати на спеціальних тютюнових магазинах, повідомляє видання Deutsche Welle.

З 2022 року в Німеччині буде заборонена реклама тютюну, з 2023 року - систем нагрівання тютюну і з 2024 року - електронних сигарет.

Відео дня

Читайте такожСупрун застерегла від ще одного "ідеального" способу передачі коронавірусу

Згідно з новим законопроектом, не можна буде показувати рекламу тютюну на кіносеансах, які дозволені до перегляду глядачам молодше 18 років.

Тютюнові виробники витрачають в рік приблизно 100 млн євро на зовнішню рекламу і ролики в кіно. Частина цих грошей надходить у місцеві бюджети, зокрема, від розміщення реклами на автобусних зупинках.

Як повідомляв раніше УНІАН, вейпінг, як і куріння, посилює наслідки COVID-19 – дослідження.