Держказначейство планує в 2018 році впровадити обов'язкове використання дистанційної системи «Клієнт-Казначейство» (доповнена)

15:44, 15 вересня 2017

Новина доповнена довідковою інформацією

Київ. 15 вересня. УНІАН. Державна казначейська служба України планує з 1 січня 2018 року впровадити обов'язкове використання системи дистанційного обслуговування «Клієнт-Казначейство» для розпорядників коштів державного бюджету.

Про це повідомила голова Держказначейства Тетяна Слюз на прес-конференції в Міністерстві фінансів.

«Ми хочемо впровадити стовідсотково з 1 січня програмний продукт «Клієнт-Казначейство». Він зараз працює в добровільному порядку. Якщо буде відповідна постанова, яку вже з усіма узгоджено, і питання лише за урядом, то з 1 січня розпорядники коштів державного бюджету будуть зобов'язані перейти на систему «Клієнт-Казначейство», - сказала Слюз.

За її словами, підключення до системи місцевих бюджетів проводитиметься за встановленим графіком.

Як повідомляв УНІАН, в Україні другий рік поспіль функціонує система дистанційного обслуговування «Клієнт-Казначейство», яка, також як і дистанційні системи банків, працює в режимі «24 на 7», з тією лише відмінністю, що проводити платежі можна лише з робочого місця.

Клієнти, які переходять на дистанційне обслуговування, бачать стан своїх рахунків у режимі «онлайн» і без відвідування органів Держказначейства.

За оцінками Держказначейства, використання бюджетними установами системи «Клієнт-Казначейство» дасть змогу підвищити швидкість платежів і мінімізувати паперовий документообіг.