У Києві кількість зовнішньої реклами має скоротитися до кінця 2018 року на 75% (доповнена)

14:44, 20 квітня 2017

Інформація доповнена після 10 абзацу

Київ. 20 квітня. УНІАН. В Києві кількість конструкцій зовнішньої реклами має скоротитися до кінця 2018 року на 75%.

Як передає кореспондент УНІАН, такі дані озвучив заступник Київського міського голови Олексій Резніков сьогодні на засіданні сесії Київради під час розгляду і затвердження узагальнених правил розміщення рекламних засобів в місті Києві.

За інформацією Резнікова, на сьогодні в столиці близько 7 тис. наземних рекламних конструкцій стоять на своїх опорах, а робота по скороченню рекламних носіїв починалась з 10 тис. конструкцій.

За його словами, всі рекламні конструкції будуть стояти на своїх місцях до дати завершення дозволів , які отримали їх власники, тобто 2 чи 3 роки.

«До завершення 2017 року в місті до 3 тис. рекламних конструкцій втрачають дії своїх дозволів, 2018 – ще 2 тис. Таким чином, приблизно 5 тис. рекламних конструкцій до завершення 2018 року втрачають свої дозволи. Тобто залишиться, грубо, кажучи 2 тис.», - повідомив Резніков.

Правила розміщення реклами в столиці, представлені сьогодні в сесійній залі, підтримали 85 з 99 зареєстрованих депутатів.

Відповідно до них, в місті визначено 5 форматних зон: від нульової у центрі – де реклами не буде взагалі, до четвертої – де можливе розміщення рекламних носіїв різного формату.

Також забороняється розміщення рекламних носіїв на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менш ніж 2 метри. Для ключових об’єктів транспортної інфраструктури (розв’язок, переходів, мостів, зупинкових комплексів, дорожніх знаків, залізничних переїздів) визначений радіус, в якому заборонено розміщення рекламних засобів. Також вони не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Крім того, для кожного формату рекламного засобу визначено власний радіус «впливу». Встановлено, що відстань між сітілайтами не може бути меншою за 40 метрів, а між бордами – за 150 метрів.

Окрім того, згідно з новими правилами, елементами об’єктів благоустрою, що використовуються як рекламоносії, вважаються: урна (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); лава (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м); громадська вбиральня (розмір рекламного поля не більше 4,32 кв. м); собача вбиральня (розмір рекламного поля не більше 0,5 кв. м). Головна вимога до таких елементів - рекламний засіб не повинен перешкоджати вільному руху пішоходів. Ці елементи благоустрою можуть бути встановлені, в тому числі, операторами рекламного ринку.

Також депутати затвердили новий порядок розміщення інформаційних вивісок. За прийняття цього рішення проголосували 80 депутатів.

Нові правила сприятимуть поліпшенню зовнішнього вигляду столиці, насамперед, збереженню історичного центру міста. Рішення Київради передбачатиме також скасування дозвільного принципу: відтак, кожен підприємець зможе встановити вивіску, просто повідомивши про це дозвільний центр в районі, де встановлюється вивіска, або через електронну систему, єдина вимога – вивіска повинна відповідати новому порядку - тобто, її площа не має перевищувати 3 кв. м, інакше її демонтують.