НКРЕКП запустила телефонну «гарячу лінію» для споживачів

14:06, 19 квітня 2017

Київ. 19 квітня. УНІАН. Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), запустила інформаційно-довідкову телефонну лінію, яка дозволить споживачеві оперативно отримати відповіді на актуальні питання в сферах енергетики та комунальних послуг.

Як повідомляється на сайті регулятора, в разі виникнення питань у сферах енергетики та комунальних послуг споживачі можуть звернутись до регулятора за єдиним телефонним номером 044-204-70-72.

Повідомляється, що сервіс структурований за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення), категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа), а також за категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів, і заходів із енергоефективності).

«Зазначений сервіс дозволить споживачам у автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та в разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу комісії», - сказано в повідомленні.

Зазначається, що регулятор, враховуючи пілотний характер сервісу на сьогодні, збирає письмові пропозиції та коментарі щодо роботи інформаційно-довідкової телефонної лінії з метою вдосконалення сервісу й просить надсилати на адресу: petrenkos@nerc.gov.ua.

Як повідомляв УНІАН, наприкінці вересня 2016 року Верховна Рада ухвалила закон про НКРЕКП, який передбачає створення незалежного регулятора на енергетичному ринку України відповідно до європейських норм. Комісія неодноразово наголошувала, що всі свої рішення приймає відповідно до законодавства та публічно.