Контакт-центр КМДА торік отримав 2,5 млн звернень киян, для більшості знайдено ефективні рішення - Кличко

16:33, 26 січня 2017

Київ. 26 січня. УНІАН. Контактий центр при Київській міській держадміністрації за 2016 рік отримав 2,5 млн звернень киян, з яких ефективно було вирішено переважну частину, заявив міський голова Віталій Кличко.

Як повідомляє прес-служба мера столиці, сьогодні Кличко проінспектував роботу контакт-центру 1551, прийняв дзвінок від одного із заявників, перевірив виконання звернень і заявив, що впровадження сучасних технологій дозволить більш якісно та оперативно вирішувати проблеми киян, які звертаються за допомогою.

«Київ - один з лідерів успішного впровадження IT-технологій в управлінні містом, що допомагає нам більш ефективно та оперативно вирішувати проблеми столиці. Тільки за минулий рік контактний центр отримав 2,5 млн звернень киян, переважну частину питань ефективно вирішили. І ми продовжуємо вдосконалювати систему, впроваджуючи нові сервіси та технології, аби кияни отримували якісний та сучасний сервіс», - наголосив Кличко в коментарі журналістам.

Він сказав, що до контактного центру можна зателефонувати за коротким номером не лише зі стаціонарного, а й з мобільного телефона.

«Вже запрацював короткий номер 1551 для здійснення безкоштовних дзвінків з мобільних телефонів трьох найбільших мобільних операторів України. Ми також запроваджуємо додаткові сервіси «Інформування киян», «Пошук загублених речей», інформаційно-довідковий ресурс «База знань», на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг та інші. Ці сервіси допоможуть ще більше підвищити якість роботи контактного центру», - повідомив Кличко.

За його словами, вирішується питання скорочення часу очікування відповіді оператора на дзвінок.

*** Контактний центр Києва 1551 розпочав роботу 8 років тому. За даними КМДА, за добу до центру надходить близько 4 тис. звернень, а в пікові дні кількість може зрости вдвічі. Контактний центр працює цілодобово і приймає від киян скарги і пропозиції з метою поліпшення надання послуг та сервісів у столиці.