«Київреклама» у 2016 році демонтувала 5 тис. рекламних конструкцій

13:53, 26 січня 2017

Київ. 26 січня. УНІАН. Комунальне підприємство «Київреклама» у 2016 році демонтувало 5 тис. незаконних рекламних конструкцій, що в 1,4 раза перевищує показник за 2015 рік. Про це повідомила прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Згідно з повідомленням, протягом 2016 року в Києві демонтовано 5032 незаконних рекламних засобів. Протягом 2015 року демонтовано 3813 конструкцій, а у 2014-го - 1600.

У прес-службі зазначили, що заступник голови КМДА Олексій Резніков прогнозує ухвалення Київрадою нових правил, які врегулюють розміщення рекламних конструкцій у Києві до кінця року. Згідно з ними, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватися радіальний підхід з відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій - між найменшими форматами - сітілайтами - 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами - білбордами.

«Згідно з новими правилами розміщення рекламних засобів, які будуть затверджені вже незабаром, деякі формати, такі як холдери і перетяжки, взагалі будуть заборонені в місті. Буде жорсткіший підхід до форматних зон. Оператори розуміють, що скорочення кількості зовнішньої реклами в місті неминуче, але й розуміють, я сподіваюся, необхідність цього. Ми зараз вийшли на більш-менш конструктивний діалог, а в планах - підписання меморандуму про співпрацю. У цьому році нові правила вже діятимуть, а поки що чекаємо також на обіцяне саморегулювання ринку», - цитує прес-служба Резнікова.

У прес-службі додали, що нові правила включатимуть уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв - рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху і перекривати знаки дорожнього руху.

Як повідомляв УНІАН, надходження до бюджету Києва від розміщення реклами в 2016 році збільшилися порівняно з 2015 роком на 22,8% - до 196,8 млн грн, що становить 124,6% від планового показника.