«Укрзалізниця» має намір до квітня завершити розробку довгострокової стратегії розвитку компанії (доповнена)

18:47, 25 січня 2017

Новина доповнена після 5-го абзацу деталями програми оновлення рухомого складу та довідковою інформацією.

Київ. 25 січня. УНІАН. Публічна акціонерна компанія «Укрзалізниця» має намір до кінця березня цього року завершити розробку стратегії розвитку компанії, в тому числі стратегію оновлення рухомого складу.

Про це повідомив голова правління компанії Войцех Балчун на засіданні Кабінету міністрів.

«До кінця березня ми завершуємо багаторічну стратегію «Укрзалізниці» на період 5 років і плюс продовження на 2 роки. І звичайно, ми завершимо стратегію у сфері транзиту», - повідомив Балчун.

Він зазначив, що компанія послідовно долає «внутрішню протидію проти реформ».

«У нас не все вдалося, багато чого не вдалося, але в цих умовах, в яких нам довелося працювати, я вважаю, що нам вдалося дуже багато, «Укрзалізниця» не зупинилася», - додав очільник компанії.

За його словами, загалом стратегія оновлення рухомого складу передбачає протягом 2017-2021 років закупівлю і ремонт 96 тис. одиниць рухомого складу за 108 млрд грн.

Лише в 2017 році інвестиції в рухомий склад та інфраструктуру заплановані на рівні 27,5 млрд грн, із яких понад 9 млрд грн буде спрямовано на ремонт рухомого складу.

Як повідомляв УНІАН, 1 грудня 2015 року створена на базі Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця») акціонерна компанія розпочала свою господарську діяльність. У рамках корпоратизації передбачалося, що зміниться статус понад 40 підприємств, які раніше були окремими юридичними особами, вони стануть філіями компанії, які працюватимуть у структурі ПАТ. Ця робота триває й досі.

«Укрзалізниця» входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.

2015 рік "Укрзалізниця" завершила зі збитками 16 млрд грн, обумовленими переважно курсовими коливаннями гривні щодо основних валют. У 2016 році компанія вийшла на показники прибутковості. Чистий прибуток "Укрзалізниці" становив 303 млн грн.