«ПриватБанк» запропонував киянам оплачувати комуналку у своїх відділеннях замість «Укрпошти»

14:48, 13 січня 2017

Київ. 13 грудня. УНІАН. «ПриватБанк» заявив про готовність своїх відділень, терміналів самообслуговування та системи «Приват24» для оплати комунальних послуг жителями столиці, які раніше користувалися послугами відділень «Укрпошти».

Як повідомила прес-служба банку, найближчим часом правління банку не планує переглядати вартість платежів, аби забезпечити можливість користуватися послугами фінустанови соціально незахищеним верствам населення.

При цьому, як наголошується у повідомленні, зручніше і швидше за все оплачувати комунальні послуги через термінал самообслуговування або через інтернет. «Вся інформація про суму платежу автоматично підтягується з баз даних комунальних служб, не потрібно носити квитанції і вводити додаткові дані», - пояснив керівник роздрібного бізнесу банку Олексій Шабан.

Як повідомляв УНІАН, київська влада продовжила термін прийому комунальних платежів у столиці зі знижкою до 25 січня 2017 року за ініціативи державного «Ощадбанку», який очікує значного збільшення обсягів комунальних платежів у зв'язку з тимчасовим припиненням їх прийому у відділеннях «Укрпошти».

11 січня «Укрпошта» тимчасово припинила прийом комунальних платежів на рахунки київського комунального підприємства "Головний інформаційно-обчислювальний центр" у зв'язку з нерентабельністю послуг.