«Укрпошта» інформуватиме клієнтів про надходження посилок за допомогою SMS-повідомлень

16:09, 11 січня 2017

Київ. 11 січня. УНІАН. Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта» має намір оголосити тендер через систему публічних електронних держзакупівель ProZorro із закупівлі послуги передачі текстових (SMS) і інтерактивних повідомлень для інформування своїх клієнтів. Про це повідомила прес-служба підприємства на своїй сторінці у соцмережі Facebook.

«Для того, щоб ефективно і своєчасно сповіщати клієнтів про надходження на їх адресу поштових відправлень, «Укрпошта» планує закупівлю послуги передачі текстових (SMS) і інтерактивних повідомлень», - повідомляє прес-служба.

Згідно з повідомленням, держпідприємство має намір 16 січня обговорити з потенційними постачальниками технічні вимоги послуги, оптимальну комерційну модель і фактори, які можуть вплинути на ціну закупівлі, а також умови і вимоги проведення тендеру через систему публічних електронних закупівель ProZorro.

Як повідомляв УНІАН, «Укрпошта» має намір 17 січня провести зустріч з вітчизняними і міжнародними постачальниками систем супутникового контролю - GPS-моніторингу для оснащення свого транспортного парку, що складається з 3,6 тис. одиниць техніки.

Запроваджуючи цю систему, «Укрпошта» планує ввести повноцінний контроль виконання маршрутів, досягти економії витрат і забезпечити максимальну надійність перевезень і поліпшення сервісу для клієнтів.

Довідка УНІАН. «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в країні. Підприємство надає понад 50 видів послуг через 12 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує близько 76 тис. співробітників.

«Укрпошта» щорічно здійснює обробку і доставку споживачам більш як 240 млн поштових відправлень, 16 млн посилок і відправлень з оголошеною цінністю, 15 млн переказів, а також доставляє більш як 83 млн пенсій.

У 2015 році «Укрпошта» отримала 53 млн грн прибутку - кращий результат за останні 15 років. У 2014 році компанія отримала 4 млн грн збитків.