Київський метрополітен повідомив про проблеми з оплатою проїзду картками «ПриватБанку»

18:20, 05 січня 2017

Київ. 5 січня. УНІАН. Комунальне підприємство "Київський метрополітен" повідомило про виникнення проблем з розрахунками картками «ПриватБанку» з PayPass на турнікетах метрополітену.

Як повідомила прес-служба "Київметрополітену" з посиланням на інформацію банку, проблеми з розрахунками стосуються не лише транзакцій в метро.

"З питань роботи карток з PayPass - останні два дні дехто з вас зіткнувся з проблемами у розрахунках, отже, для вас наступна інформація: на даний момент дійсно спостерігаються проблеми у проведенні розрахунків тільки з карт з рангом 54570822 *. Власникам карт з таким біном рекомендується перевипустити карту – безоплатно та з компенсацією комісій", - йдеться у повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, раніше в "Київському метрополітені" повідомили про обмеження продажу жетонів у касах метрополітену до одного-двох штук в одні руки у рамках реалізації програми з автоматизації плати за проїзд.