Українське Дунайське пароплавство заявляє про закриття навігації по Дунаю через обміління річки

16:20, 03 січня 2017

Одеса. 3 січня. УНІАН. Національний перевізник вантажів і пасажирів у Дунайському басейні Українське Дунайське пароплавство (УДП, м. Ізмаїл, Одеська обл.) заявляє про закриття навігації по річці Дунай у зв'язку з її обмілінням.

Як повідомила УНІАН прес-секретар УДП Олена Ходарченко, оголошено закриття навігації на всій протяжності Дунаю рішенням диспетчерської наради ПрАТ «УДП» із 1 січня у зв'язку з різким падінням рівня води на всіх ділянках Дунаю, а також відповідно до ст. 14 «Угоди про загальні умови перевезення вантажів у міжнародному сполученні по річці Дунай».

«Станом на 3 січня, рівень води щодо нульової позначки водопоста «Ізмаїл» становить 84 см. Повідомляємо, що флот Українського Дунайського пароплавства продовжує працювати на всій протяжності Дунаю, але з меншим осіданням. На румунській та болгарській ділянках Дунаю проводиться паузка (перевантаження частини вантажу з річкового судна на інші судна для зменшення осідання). Екіпажі теплоходів працюють у звичайному режимі», - повідомила Ходарченко.

За словами голови правління УДП Дмитра Баринова, рівень води почав знижуватися в листопаді-грудні 2016 року й продовжив у січні.

«Закриваємо навігацію на всій протяжності річки. Плюс арктичний циклон йде в Європу...», - зазначив Баринов.

Як повідомляв УНІАН, Українське Дунайське пароплавство в січні-вересні 2016 року скоротило чистий прибуток порівняно з аналогічним періодом 2015 року на 44,4% - до 19,67 млн грн із 35,39 млн. грн.

За підсумками 2015 року УДП збільшило прибуток порівняно з 2014 роком у 2,7 раза - до 22,93 млн. грн.

Українське Дунайське пароплавство - національний перевізник вантажів і пасажирів у Дунайському басейні й одне з найбільших транспортних підприємств у Європі. Компанія здійснює близько 25% транспортних перевезень по Дунаю. Флот компанії налічує кілька сотень самохідних і несамохідних річкових суден, а також морські судна дедвейтом 3-5 тис. тонн: шість суховантажів, один нафтоналивний танкер.

Баржі-секції типу «Європа-ІІБ» УДП-1601-1630, УДП 1900-1930 побудовані на судноверфі в Лінці (Австрія) й призначені для перевезення генеральних і навалювальних вантажів. Довжина барж 76,5 м, ширина – 11 м, осідання – 2,7 м, вантажопідйомність – 1717 тонн.