Громадський транспорт Харкова стане більш екологічним і зручним - в.о. мера міста Ігор Терехов анонсував початок масштабного оновлення автопарку. Так, делегація на чолі з Тереховим відвідала завод, де виробляються автобуси турецької компанії Karsan, повідомив в.о. міського голови Харкова в Facebook.

Зокрема, на вулицях міста можуть незабаром з'явитися 6 і 8-метрові моделі на 22 і 58 місць, з низькою підлогою. Вони будуть зручні для використання для людей з інвалідністю для дітей.

Karsan має 50-річний досвід створення транспорту, розповів Терехов. Продукцією компанії користуються у 24 країнах світу.

Відео дня

«Сьогодні місто Харків знаходиться на етапі постійної модернізації і розвитку. Дороги, будівлі, інженерні споруди і транспортна інфраструктура - все набуває сучасного вигляду й оновлюється відповідно до європейських стандартів», - заявив Терехов.

При цьому оновлення вже стартувало за підтримки міжнародних фінансових організацій. «Було придбано 57 одиниць односекційних тролейбусів з низьким рівнем підлоги за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку на суму 11,5 млн євро (з яких 1,5 млн євро - кошти бюджету міста Харкова). Також є такий проект і з ЄІБ, в рамках якого заплановано придбання 49 одиниць тролейбусів (37 односекційних і 12 двосекційних) на суму 10,0 млн євро», - розповів в.о. мера Харкова.

Важливим критерієм для керівництва міста є екологічність нового транспорту. Для зменшення негативного впливу на навколишнє середовище реалізовується проект з придбання 50 одиниць тролейбусів з автономним ходом за договором фінансового лізингу на суму 14 млн євро.

«З огляду на високі темпи зростання рівня автомобілізації населення та необхідність підтримки екологічних стандартів актуальним є питання заміни рухомого складу громадського транспорту, що використовує двигуни внутрішнього згоряння на більш екологічні види - трамваї, тролейбуси, електробуси, і все це в планах Харківської міської ради. Процес уже розпочато, і буде розвиватися поетапно. У разі відсутності значних об'єктивних причин (тривалий карантин, пов'язаний з пандемією, проблеми з інвестуванням і т.д.) процес заміни рухомого складу може бути завершений протягом найближчих 5 років», - зазначив Терехов.