МОЗ оприлюднило рекомендації для роботи готелів / фото УНІАН

Міністерство охорони здоров'я України пропонує встановити захисні екрани на рецепціях у готелях, маркування для дотримання дистанції та проводити дезінфекцію кожні 3-4 години.

Про це йдеться в оприлюднених для громадського обговорення проектах тимчасових рекомендацій головного санітарного лікаря щодо організації протиепідемічних заходів при роботі готелів на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 під час другого та третього етапів виходу з карантину.

Читайте такожЖодних іграшок: МОЗ запропонувало умови роботи дитсадків на час карантинуЯк повідомляв УНІАН, МОЗ ініціювало громадське обговорення вимог до протиепідемічних заходів при послабленні карантину.

Відео дня

Згідно з рекомендаціями МОЗ, керівники готелів мають визначити відповідальну особу, яка проводитиме температурний скринінг усім працівникам перед початком робочої зміни. Працівники, у яких температура тіла сягає понад 37,2°C або які мають ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.

Крім того, на вході у готель та коридорах необхідно розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної хвороби COVID-19, а також організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілового спирту та понад 70% для етилового спирту. Таке місце має бути позначено яскравим вказівником, банером чи наклейкою.

"При появі симптомів респіраторного захворювання та/або підвищення температури у особи, що проживає в готелі, така особа підлягає ізоляції в номері до прибуття карети швидкої допомоги, яку викликає персонал готелю", - йдеться у рекомендаціях.

У вестибюлі готелю дозволяється одночасне перебування не більше 1 відвідувача на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск відвідувачів та перебування в готелі (поза номером) дозволяється лише у респіраторі або захисній масці (у тому числі й саморобній), так, щоб були покриті ніс та рот.

Адміністрація готелю має забезпечити та проконтролювати виконання умов недопущення черг в місцях можливого скупчення відвідувачів (рецепція, вестибюлі, ліфти тощо). В місцях потенційного скупчення відвідувачів повинно бути нанесене відповідне тимчасове маркування для забезпечення дотримання дистанції не менше 1,5 м.

За пропозицією МОЗ, для уникнення черг при реєстрації поселення в готель забезпечується можливість попередньої онлайн-реєстрації відвідувачів у готель, а на рецепції готелю встановлюється захисний екран між персоналом та відвідувачами.

Також у готельних закладах забороняється робота конференц-залів, фітнес- та спа-центрів готелів.

Харчування в готелях може бути організоване шляхом доставки їжі в номери за попереднім замовленням відвідувачів або в ресторанах (кафе) готелів лише на відкритих (літніх) майданчиках на відкритому повітрі у тому числі під тентами, на верандах, за умови дотримання відстані не менш як 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами та розміщення не більш як чотирьох клієнтів на одним столом (без урахування дітей віком до 14 років).

Крім того, адміністрація готелю також має забезпечити: наявність щонайменше п’ятиденного запасу засобів індивідуального захисту та їх використання працівниками (респіратори або медичні маски, в тому числі саморобні, захисні рукавички); постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників у санвузлах номерів та санвузлах загального користування. Використання багаторазових рушників заборонено; щогодинне вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів; дезінфекцію поверхонь, з якими контактують відвідувачі (стійка реєстрації, столи, стільці, ручки дверей, кнопки ліфтів, роздягальні, сходи тощо) кожні 3-4 години, повторювати процедуру у будь-який час при забрудненні; безперебійну роботу системи вентиляції; централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією; обмеження масових зборів працівників у закритих приміщеннях; тимчасове відсторонення від роботи осіб із групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет, і хронічні захворювання легень).

Своєю чергою, працівники готелю зобов’язані: регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу на 3 години, утримуватися від контакту з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань та самоізолюватися у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Раніше УНІАН повідомляв про рекомендації для роботи громадського транспорту при послабленні карантинних обмежень.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.

Читайте також: