Всі кузовні панелі новинки унікальні
При виготовленні цієї машини від автомобіля-донора залишили тільки шасі з двигуном і трансмісією, силову структуру кузова і салон, а всі кузовні панелі у нового кабріолета унікальні. Ці деталі або виготовлялися на основі оригінальних, знятих зі старої "Волги", або створювалися "з нуля". Від серійної BMW 650i залишився і складний механізм даху, який складається, - кардинально його переробляти розробники не наважилися, а обмежилися лише дрібною модернізацією під новий кузов.
Динамічні характеристики ретро-кабриолета поки не повідомляються. Відомо лише, що під капотом новинки розташувався той самий 4,8-літровий мотор V8 потужністю 368 кінських сил, що і на донорському автомобілі. Вартість усіх переробок також поки не розголошується.