Лунало: «На біс!» та «Браво!»
Євген Сафронов, генеральний директор комунікаційного холдингу «InterMedia» (Росія):
«Дуже рідко вдається побачити на сцені Артиста з великої літери, настільки ж органічного, наскільки й неординарного. Олег Скрипка в новій програмі – це образ, що беззаперечно лишається в пам’яті з перших хвилин, і позбавитись цього надзвичайно яскравого враження непросто. Гадаю, кожен, кому пощастило побачити цю вражаючу за енергетикою та рівню музичного смаку виставу, буде мимоволі порівнювати будь-яке шоу, створене в цьому стилі, саме з «Джаз-кабаре Олега Скрипки». І порівняння, безумовно, буде на користь Олега».Володимир Лавренчук, голова правління «Райффайзен Банк Аваль»:
«Навіть будучи добре знайомим з творчістю Олега, щоразу не перестаю дивуватись його таланту захоплювати аудиторію своєю енергетикою. Гарна музика, несподіване поєднання «ретро» із сучасним звучанням, абсолютна гармонія у спілкуванні з аудиторією, море імпровізації і безсумнівна відданість цьому дійству – просто поринаєш у світ джазу Олега Скрипки...».Борис Ложкін, президент «Українського Медіа Холдингу»:
«Дуже сильне шоу. Воно навіть якесь не київське, а скоріше паризьке чи лондонське. Сподобалося все – світлові та художні рішення, фото- та відео-супровід. Мабуть, це найкраще шоу з тих, що я бачив за останні кілька років у Києві. Дуже домашнє і водночас концертне – Скрипка зумів вдало це поєднати. Цікаво спостерігати за виступом: Олег наче зливається з командою, відчувається його енергетика і енергетика всіх музикантів».Сергій Фоменко, лідер гурту «Мандри»:
«На мій погляд, це абсолютно шикарна програма. Розкішні пісні Богдана Весоловського – дуже цікавий екскурс в минуле, але звучать вони модерново. Програма побудована грамотно і правильно. Я отримав велике задоволення від ідеї та її втілення. Надзвичайно професійний оркестр, і видно, що Олег вільно почувається в такому форматі. Це чудово, коли артист може імпровізувати, танцювати, показувати пантоміму, акробатичні трюки і при цьому отримувати насолоду від виступу. Я думаю, ця програма має серйозний експортний потенціал. Наприклад, в казіно у Монте-Карло вона б мала великий успіх».Тарас Чубай, лідер гурту «Плач Єремії»:
«Цей проект з тих, що виборюють всьому українському місце під сонцем. Адже нас довго переконували, що не може бути українською мовою, наприклад, опери, кабаре або рок-музики. Що ми нація, яка не має міської культури і здатна співати тільки народні пісні. Але відомо, що на початку ХХ століття культура в Україні розвивалася на всіх рівнях. У Львові, наприклад, існувало потужне митецьке середовище, українці з вишколом світового рівня. Богдан Весоловський, автор багатьох пісень з програми, власне і походив з цього середовища митців, які творили поняття українського міста. Чудово, що Олег повертає цей забутий і штучно замовчуваний пласт української культури».Валентин Коваль, генеральний продюсер каналу «М1»:
«Ще з часів «Рок-артілі» все, що робить Скрипка – шалено цікаво. Сьогодні він – уже легенда, а легенді дозволено багато. Найкласніше те, що Олегу вдається практично все, до чого він торкається. Про «Джаз-кабаре» я б сказав, що це скоріше «кабаре», аніж «джаз», але все одно це – супер!».Андрій Слабінський, продюсер і арт-директор фестивалю «Джаз Коктебель»:
«Найголовніше в цьому проекті – його концепція. Мені здається, це геніальна ідея – використати музичні твори початку ХХ століття. Вони ніби вирвані з тих часів, і занурюють глядачів у тогочасну реальність. Гадаю, ця частина програми буде чудово виглядати на фестивалі «Джаз Коктебель». У другій частині шоу подача популярного матеріалу (пісень ВВ та світових виконавців) в джазових обробках та сценічній манері Скрипки – теж дуже гарна й цікава ідея. Особливо сподобалися композиції, в яких Олег активно взаємодіє та спілкується з публікою».